Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 22:32:27
Eğitimde seferberlik yaşandı
Gençlerimiz eğitimsiz kalmadı
Onlar bizim istikbalimiz diye
Vermeyi öğretti bize Atatürk

Bilim teknik dedik biz hep çalıştık
İleri fen için çok ter akıttık
Cehalet denilen yobaz kafayı
Kırmayı öğretti bize Atatür...

Atatürk !!, @kaptan rızausta
27.6.2009 22:25:28
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 22:25:46

Gönlüne sevginin yakıştığı gün,zihninin tuttuğu fırça elinde hayat buldu

ilginçti...tebrikler..saygılar..
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 22:23:45
Bu gece adlar verdim kendime
Sağır, dilsiz ve kör...
Neden mi ...
Yaşamak için
Başkalarını mutlu etmek için.
Duyarken sağır olmak,
Dil varken konuşamamak,
Muhteşem gözlerle görememek
Ve saramamak güzeli,
Yürek atarken canlı canlı.
Ne dersin...

Esaret-1, @nilkurt
27.6.2009 15:00:32
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 22:17:13
Hep istedim diledim
Dilemedin ki
Gel artık yeter dedim
Bilemedin ki

Çile derdi hep ektin
Sen çekmedin ki
Ben hep sen dedim
Diyemedin ki

Hasreti ben çektim
Eksiltmedin ki
Severken ben öldüm
Sen görmedin ki

hüzünlü dizelerdi...çok güz...

Sen görmedin ki, @Son Damla
27.6.2009 00:13:24
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 22:14:03
üzelliğin benzemez hiçbir güzel çiçeğe
Gözlerin,yağmurların toğrağa vaadidir
Gülüşün desen desen ,renk verir kelebeğe
Sana şiirler yazmak ,vuslatımın adıdır
Gökyüzünde süzülen kuşların kanadıdır…


Bazen bir rüzgar olur üfül üfül esersin
Baze...

flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 22:08:28
Diledim ki; çelik gibi sağlam olsun karakteri,
İstedim ki; pamuk gibi yumuşacık olsun yüreği,
Görmedim bir an olsun emanete hıyanetini,
Kabul ettin ya dualarımı dileklerimi...
Daha ne isterim Rabbim,
TEŞEKKÜR EDERİM...

çok güzel duygular yaşa...

flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 19:24:51

Sevmek mi tek suçum , yoksa sana güvenmek mi ?
Söyle ey ! Sevgili , vuslatımız kabirde mi …


tebrikler...hüzünlü dizelerdi....yüreğinize sağlık...saygılar..
Ey sevgili ..., @sairorhan
27.6.2009 19:22:52
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 16:34:39

Kur’an okuyanı git Mısır’da bul
Hüsnü hatla yazan, bizim İstanbul.
Kim hizmet eylerse, çok güzel eyler,
Allah’ın katında, olur en makbul.

Siz Kur’an öğrenin ve de öğretin,
Siz en hayırlısı olun Ümmet’in!
Siz Kur’ana açın tüm kapıları;
Başk...

Kitabım kur’an, @ekremsama
26.6.2009 08:23:58
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 11:42:05
Sus!....
Sesin yankılanıyor uçurumlarda
Duymak ölüme eş değer

Oysa ne ümitler gizlemiştim kuytularda

Her nasıl olacaksa gelsin
Yolun başında terk ettiğim çocuksu masumiyetim
Çıksın artık gölgelerin arasından gün yüzüne

-Ben öksüz ve yapa...

flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 10:35:00
Hayırsız bir eşi çeksemde,
Hem ana, hem baba olsamda,
Tüm faturalar üstüme kalsada,
Emekliliğimi doya doya yaşayamasamda,
Yavrum için mecburum,
Mutlu olamamışsam ne çıkar..

İcra kapıma geldi gelecek,
Bankalar krediyi kesecek,
Özürlü halimle...

Boşverdim, @Kalb-i selim
9.6.2009 16:06:07
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 10:27:59
Bana kalacak sandım telaş ile didindim
Düşünmeden hesabı bir sürü mal edindim
Nefis ile Şeytan ın otlağında güdüldüm
Hiç hazırlık yapmadık zarardayız ey gönül

Bizler gafil avlandık duyanlar ibret alsın
Güzel bir hayat yaşa Melek ler hayran kal...

flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 10:23:01
Yani dost;
Yine kandırıldık,
Yine savsaklandık,
Sanma ki savsaklatacağız,
Sanma ki başka Kazım Koyuncuları
Kurban vereceğiz...
Diktiğin fidanları kurutmayacak
yeşerteceğiz...
Mücadelen mücadelemizdir dost
En ön saflarda haksızlıklara karşı m...

Kazım koyuncu, @kazım Doğan
25.6.2009 12:55:38
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 10:19:13
Ben’ ki şair Yüksel’im, sevdi gönül ! neylesin ?
Lêyla dedim ! sevmedin, söyle gönül neylesin ?
Geçti zaman ! neyleyim aşkı, yüzün gülmesin,
Bak hazanım geldi, ak düştü kırarmış / saçım./


zevkle okudum...hüzünlü dizelerdi..tebrikler saygılar ...

flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 10:15:11
ağaçlar kurumuş,
inanamadım
insanlar değişmiş,
alışamadım
hüzünler çoğalmış,
katlanamadım
köye gittim ama,
mutlu olmadım

hiç sevinemedim,
mutlu olmadım
keşke gelmeseydim,
böyle yanmazdım
gönlümde yaşayan,
köye kıymazdım
hiç mutlu olma...

flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 10:12:41
İzler emanet, tutsak kafesinde
Umutsuz aşka vuslat hevesinde
Bitmiş ömrümün son nefesinde
İlle de sevda kuşum seni özlerim

çok çok güzeldi...tebrikler..saygılar selamlar..
Sevda kuşum, @tamercan
29.5.2009 00:01:35
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 10:07:26
Yaşadığım şehirdin sen,

Acılarımı yüreğime koyduğum,

Sevindiğim sehirdin sen,

Mutluluğumu paylaştığım,

Gökmavisiydi engin suların,

Yeşiller giymiş,

Üzerine çam ormanları,

Mis kokulu ıhlamurlar,

Yayılmış yüreklere,

Bulutlar ...

flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 10:01:13
Hep öyle bakıyosun ya
Üzgün üzgün
Zahmet edip kaldırmıyorsunki kafanı
Üzgünler sokağına
Nadir kaldık sanma artık

Neden sorgulama
Üzgün olmana gerek yok
Zarf geldi yaşamdan sana
Ümidini geleceğe bırak

çok hoş.. anlamlıydı...tebrikler..say...

Hüzün, @goliat*
27.6.2009 07:22:13
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 09:58:47
Mimarı da sensin içimdeki yalnızlığın, çaresi olduğun kadar
Kızıl saçlı anlatıcın olurum masallarında
Elimde sihirli flüt kalbini çalmaya kararlı, âşık
Hasretin kor etmiştir bağrımı ve onun kardeşi her şeyi
Fikrimde düş kuşları dans eder
Her dai...

Yıkık, @astakoz
26.6.2009 16:50:58
flycan57
@flycan57
27 Haziran 2009 Cumartesi 09:52:50
SON NEFESİMDE YANIMDA OL İSTİYORUM
SENDEN BAŞKASINA BAKAMIYORUM
---------RUHUMMU AL SENİN OLSUN,SANA BIRAKIYORUM
----------BEN GİDİYORUM SONSUZLUĞA BAK ÖLÜYORUM

BU GUN SON NEFESIMI VERCECEGIM ZAMAN GELDİ
SEN YOKSUN YANIMDA TUT ELLERİMİ SEVGİLİ...

flycan57
@flycan57
26 Haziran 2009 Cuma 21:38:51
İTİKAD salabetli, sarsılmayan imandır
İmanı ona her şey, canı içinde candır

derin anlamlar içeren beyitleriniz güzeldi...tebrikler saygılar..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.033
Şiir Okunma
1.480.860
Yazı Okunma
66.595
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL