Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:15:54
bu dünya aleminde mesut hiç kimse yoktur
varlığı pek çok olanın derdi o kadar çoktur
dünyaya düşkün olmak nafiledir nafile
dünya daim değildir hem muvakkat hem hile
aldatıyor oyalıyor bizleri senelerce
kimine pusu yapar kimine bir işkence
zira ...

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:11:43
yalnızlık denince akla hep ben gelirim
duygularım darmadağın nedense
o günlerim gelip geçici belli
ama nedense aklım hep sende
birini bekliyorum elini uzatacak
birini bekliyorum tutup kaldıracak
gülmeyen yüzümü güldürecek
yüreğimdeki sızı alev...

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 01:05:21
Zerre kadar bana ait değil ben
Öyle olmuşum ki baştanbaşa sen
İçim sevdan dolu dış yüzüm kesen
Seni ekmek gibi su gibi sevdim


Şu ayrılığa da yalnızlığa da
Hüküm ederim sen yoksan yanımda
Bak hakkımsın benim bilir tanrımda
Seni ekmek gibi s...

flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 21:39:39
Seyreylerim alemi
Alem seyreyler beni
Bir garip yolculuk içine alır seni beni
Dönülmez yollara dalar gözlerim.

tebrikler...anlamlı düşündürücü dizlerdi...tebrikler..saygılar sevgiler..
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 21:37:25
Sevdan ile eriyorum
Eriyip de geliyorum
Seni candan seviyorum
Nerde kaldın tez gel sunam!..

çok çok güzeldi..tebrikler saygılar selamlar..
Tez gel, @Mehmet ERDOĞAN
19.6.2009 11:05:50
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 21:32:40
Sevdim seni , bir gül gibi
Sen bahçemin bülbülüsün
Seviyorum ne çok seni
Sen verilen bir ödülsün ...



---------- Bozulmasın hiç tadımız
---------- Mutlu olsun hep yuvamız
---------- Eksilmesin kuş sesleri
---------- Söylenilsin hep şarkı...

flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 21:03:09
Başımı vurdum taştan taşa
Feryad u figanım erişti arşa
Taptım adeta sümme haşa
Bana mısın demiyor
Sorma gitsin



Gönülmüş bu yürekmiş anlamaz
Uğruna heder oldun beni tanımaz
Fakına düştüm zalimin
Kurtuluşum olmaz
Canıma okuyor
So...

Sorma gitsin, @Sevi-esin
16.6.2009 12:29:55
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 13:48:36
Bilemişim sevişlerimi
Keskin pusuyum,
Sevdana vurgun.


Sevmenin zamanıdır şimdi
Çılgınca sevişmelerin
Al al
Kızıl kızıl
Aşkın demleridir sevgilim.


En sevişken halinle
En hırslı öpüşlerinle gel
Gecenin leyli vaktinde...


Yırt gece...

/ gel /, @mordağlarınkaçağı
13.6.2009 00:03:58
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 13:44:03

ELİMDE BİR MEKTUP
PENCERENIN PERVAZINA BAŞIMI DAYAMIŞ
GÖZLERİMDE İKİ DAMLA YAŞLA
ÖYLE BAKIYORUM

RENKLERİN HEPSİ NEDEN GRİ DİYE
SORUYORUM KENDİME
GİDEN YALNIZ SEN DEĞİLDİN
MAVİ YEŞİL BÜTÜN RENKLERDE GİTMİŞLER

O SICAK DAVRANIŞIN
İÇİMİ IS...

Sen gidince !!, @kaptan rızausta
18.6.2009 23:04:02
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 13:40:33
akrebin kıskacında / ki
çorak geceler / de artmamıştı aşk azığı
yoktu eski sıcaklığı !
çatmak / yaşatmak için, çırpınmayınca biri
şaklamadı tek el ; düştü sevdânın tâkâti !
göz ardına itilenler,çıktı birer birer ortaya
yanık bir ezgide, söz kıy...

Tek el sevda, @sahaf
18.6.2009 13:01:55
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 13:36:56
Bir ney sesi kutsiyetin salıyor
Deli Tuna hasretine yanıyor
Beni gören,
Beni gören Mecnun olmuş sanıyor
Çıkıp gelsen sarsan beni Firuze
Ne haldeyim görsen beni Firuze
Ben Tuna’yım,sen Suna’sın Firuze

çok güzeldi...tebrikler..saygılar..
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 12:21:38
Olmadı yar olmadı ayrıldık bak
Başaramadık biz bu gönül oyununu
Sen ayrı ben ayrı savrulduk bu gurbet ellerde
İçim yanar yüreğim sızlar yar
Hala seni düşünür resminle avunurum
Seni hala çok seviyorum
Özlenmektesin yar ah bi bilebilsen
Benim...

Ayrıldık yar, @RUMUZ4300
18.6.2009 11:11:49
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 12:11:38
Hayatımdan sildim attım seni bir tek kalemde
Yeter artık sahteliğin seni gidi ey dünya
Yalan dolan haram talan her kötülük var sende
Bırak beni günahımla bir başıma ey dünya

Rızkı veren yüce Rabbim elbet bilir her şeyi
Ben kulunu sana etmez re...

*- ey dünya, @Recep Akıl
11.6.2009 14:03:24
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 12:08:23
yar,yar aşkın ateş yakar aciz bedenimi
affetmem eğer unutursan beni



....gülüm,senki güle benzersin
....gül sana özenmiş bilir misin


Gül bakışlım...sevgilinin herşeyi güzeldir bakışlarıda tabii...gül bakışlım çok hoş yakışmış şiire...teb...

Gül bakışlım, @esmerefsane
19.6.2009 06:49:21
flycan57
@flycan57
19 Haziran 2009 Cuma 07:50:06
Sesinin gölgesini tanır
Gölge olmuş sesler
Hayeller gerçek gerçekler hayel
Akıl nefs ruh ve gönül
Tek olmuş
İçim dışım birlikte
Sonsuzluğun gerçeğinde
Özlerim sahibimin cemalini

çok güzel anlamlı..dizelerdi...sonsuz sevgiyi yakalamış yürek ...

flycan57
@flycan57
18 Haziran 2009 Perşembe 18:33:05
Yakamozların oynaştığı,
Mehtaplı bir gecede,
Yıldızların göz kırptığı,
Kuytu bir köşede,
Gözlerin gözlerimde.
Çok isterdim söylemeyi,
Bir tanem ben de seni...

Ama bir türlü söyleyemedim.
Tutsak olmuştu duygular içimde
Martının uzaklaştığı ...

Mehtaplı gecelerde, @gül peri
18.6.2009 17:11:13
flycan57
@flycan57
18 Haziran 2009 Perşembe 18:29:56
Bir sonbahar daha geçti
Ömrümün üstünden,
Döküldü yapraklar kaldım çıplak,
Bu gün rüzğarlı gökyüzü,
Yarın belli kar yağacak,
Sanmıyorum bu gidişle,
Bir gün ömrüme bahar gelecek.

Çok kışlar geldi geçti,
Bu ömrün üstünden,
Gelmedi bir gün ne...

flycan57
@flycan57
18 Haziran 2009 Perşembe 18:27:12
Ey ceylanım!
Kökü yüreğimin derinliğinde,
Bir ucu sende olan,
Bu aşk ateşi yaksa da ruhumuzu,
Sana rüya, bana dünya olur,
Işığı aydınlatır her bir yanı.

İçimdeki gelgitlere savaş açtım,
Silahı kullanmadan barışa ulaştım,
Can oldun sevdama, ...

Sevda şarkısı, @Zerrem
17.6.2009 09:09:36
flycan57
@flycan57
18 Haziran 2009 Perşembe 18:21:19
Bu beceri, bilgi işi,
Budur dünyanın gidişi,
Büyütmek annenin işi,
Bakın bebekler ölmesin.

Evin gülü, meyvesidir
Ailenin hevesidir
Mutluluk onun sesidir
Bakın bebekler ölmesin.

Analar bilinçli sarsın
Pişik ise, krem çalsın*
Acıktıysa ma...

Bebekler ölmesin, @AHMET ACAR
18.6.2009 08:38:40
flycan57
@flycan57
17 Haziran 2009 Çarşamba 21:51:34
esen yeller dağlara savrulur
geri dönemiyorum LEYLAM
kül olmuş bedenim kavrulur
aşkın derdi zor LEYLAM

yandı bağrım sana hasret
zaman doldu vardı vuslat
sensiz ölürsem eğer şayet
gözlerim açık gider LEYLAM

garip çobanım sürüm var
içimde ...

==leylam==, @esmerefsane
17.6.2009 14:33:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.026
Şiir Okunma
1.480.799
Yazı Okunma
66.593
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL