Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 01:34:37
Ben yazarım,dostum yazar.
Yaralarım azar azar,azar.
Şimdi bir şeyler yazam dostlarım bana kızar.
Bu ülke hepimizin,etmeyin nolur nazar.
O kadar çok çoban varki,daima koyun sayar.
Haydi bakalım ali yazar,veli bozar...

İçeriği mükemmel.Bayılıyo...

batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 01:11:12
Takâtın mı tükendi,yaran mı sarılmıyor?
Yolların mı çok uzak,Vuslata mı varmıyor?
Bir vefasız sevdin de,halden mi anlamıyor?
Hayatta tutunacak,dal mı yok sanki sana?

Her zerren vurgun yemiş,solundan kan sızıyor.
Sanma çektiklerini ,o vefa...

batu_41
@batu-41
30 Temmuz 2010 Cuma 12:52:39
SENİ ÖZLERİM

Seyrederken geleceğin yolları
Kurudu yemyeşil salkım dalları
Ne olacak bilmem yârin hâlları
.......Çekerim perdeyi bakmasın gözler
.......Baktıkça bu yürek hep yâri özler

Neden sana ceza vereyim yârim
Sevdasız gönlümde olmaz...

Seni özlerim, @Nuh Comba
7.7.2010 15:49:24
batu_41
@batu-41
30 Temmuz 2010 Cuma 01:59:44
Ya çok safsın, ya körsün gözün bir şey görmüyor,
Çalı dikenlerini gül diye kokluyorsun,
Sevdiğim kara gözler eski tadı vermiyor,
Gayya kuyularında güller sayıklıyorsun.

Ben seni altın sandım, ne yazık ki pulmuşsun,
Çınar diye imrendim, zakkum...

Çözemedim, @ümit zeki soyuduru
30.7.2010 00:24:52
batu_41
@batu-41
30 Temmuz 2010 Cuma 01:56:46
Uzansan elini tutacakken
Dilinin ucuna gelmişken
Boğazında düğümlenen
Kelimeleri söyleyemeden
Gözlerde donup kalan hayallerle
Bir başka kırgınım Temmuz’lara ben

Ne Temmuz’un üşüten sıcağını
Ne de Hazan mevsiminin
Yakan serinli...

batu_41
@batu-41
30 Temmuz 2010 Cuma 01:08:09
Çektiğin ızdıraplar değer mi ,bir kahpeye?


BUNU DIŞINDA HERŞEY HARUKULADE GÜZELLİĞİ VE İÇERİĞİ BİLE TARTIŞILMAZ BİR ŞİİR.AMA BURASI BANA TERS GELDİ ANNEM..KALEMİN VE YÜREĞİN VAR OLSUN.ANNELİK İÇ GÜDÜSÜ DİYORUM BUNA BEN
batu_41
@batu-41
30 Temmuz 2010 Cuma 00:41:55
Ağladığım günler bana sır kalsın
Ölmeden söyleyin kapımı çalsın
Ben gülmedim bari bir tanem gülsün
Üzerime bir gün sarılır bacım

Ocağımın tütmez oldu bacası
Sanki kurumlarla doldu bacası
Bana dayanamaz genci kocası
Şu kahpe feleğe darılır ba...

., @ZEKİ TOMBUL
30.7.2010 00:07:06
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 17:48:58
Bilmem söylesemmi söylemesemmi...?Düşünmek lazım......
Demokrasi, @aliorhan06
29.7.2010 17:38:49
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 17:37:07
Anladık ki, bir tanesin
Badem gözün inci dişin.
Ben demek mi bütün işin.
Kaybolmam mı gerekiyor.

Aşkım isen aşkımsın yar
Mecnun yoksa. Leyla mı var
Yüzün güneş gözlerin nar
Kar olmam mı gerekiyor.

Say ki yoktur bende sevda
Kime cilve kim...

A ş k ı m., @yeğinadnan
29.7.2010 17:05:40
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 15:36:35
Kimi şehvetin delisi
Kimi Cemaat Velî’si
Kümelerin kümelisi
Çare buysa; en iyisi
Kul sırrını çözmek gerek


Burası okadar manidar ve özenle okunması gereken yerdi.Saygılarımı bıraktım sayfanıza .Kalemini daim olsun şairim
Bezginliğin şiiri, @bekirce
29.7.2010 14:45:47
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 15:34:18
Dost diye yaklaşanın, derdine derman kattın mı?
Sana uzanan ele, sırt çevirmeden el uzattın mı?
Yoksa hoyratça davranıp, dostluğunu sattın mı?
Geriye dönüp baktığında; ahla, vahla kaldın mı?

Hayat her zaman, cömert davranmaz bizlere..
Kıymetin...

batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 14:25:18
YALAN DEĞİLSEN TUTARSIN SÖZÜNÜ

Unutma bana hala bir öpücük borçlusun
Söz verdin bana, sen bundan sorumlusun
Eğer gerçekten varsa içinde birazcık sevgi
Hadi uzattım işte sana tutsana ellerimi…

EMRE VEHBİ ALKAN
ŞİİRBAZ
İşallah sizi k...

batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 14:09:23
Neşter

Vur neşteri be doktor, sök kalbimi derinden,
Bir bak iflah olur mu, yaralı her yerinden?
Öleceksem öleyim, çekecek hal kalmadı,
Kurtar beni bu dertten, ayır onu yârinden.


Şairim yüreğine sağlık işte buydu dört mısrada 40 beyiti okud...

Neşter, @İzzet KOCADAĞ
29.7.2010 13:45:45
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 14:07:35
Eller Vardır, Yetimleri Güldürür
Eller Vardır, Hasretinden Öldürür
Eller vardır,Memlekete Faydasız
Eller vardır,Ona Derler Aynasız.

Eller Vardır,Her Yanı Şefkat kokar
Eller Vardır,Sömürmeye Çalışır;
Eller Vardır,Abdest Almadan Kılar
E...

Ne eller var, @mehmet sancak
29.7.2010 13:09:37
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 14:02:05
Esmer Salih der ki; dosta benzerim,
Sevdam ile yad elerde gezerim,
Bakışından zor güzeli sezerim,
Yazdığım şiirler dosta nazire.

Güzelin cilvesi ilaçtır derde,
Vefalı güzeller acaba nerde,
Gönlümüz geziyor gamla, kederde,
Bazı şiirlerim dost...

Dosta nazire, @ozanseveni
29.7.2010 13:48:01
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 13:54:33
Uçtu gönüller kuşu, hayal geri dönmesi,
Hatırası gülleri, yakar şimdi burada,
Kolay mı alevlerin, bir çırpıda sönmesi?
Senin gibi bir güzel, yok artık Ankara da!

Hangi dağa kuş oldun? Hangi dallara kiraz?
Kalbinin kenarına, benim adımı da yaz!...

batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 12:55:53
Nasılsa ömür bir yerlerde son bulacak
Dünyada sevgiden başka bir şey kalmayacak
Üç kuruşluk sevdalara esir olmayacak
Gerçek sevdaların ve de dostlukların yoldaşıyım
Bilmiyorum ömrümün hangi yarısını
Yok parasına satsam sevda pazarlarında


Şi...

batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 12:46:49
sonra bir çocuk
bir çocuk uyur dizlerinde bir çocuk
büyür elleri usulcana dolaşırken...
ama hala toprakta yeni boyvermeyi bekleyen
bir başak gibi görür...
oysa rüzgar
yapraklarını çoktan savurmuş bu ağacın.

Kutalrım usta kalemi.Her ne ka...

Ben çocuk, @Y. Kaya
29.7.2010 11:27:56
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 12:43:47

acılar
………içinde düğümlü bir çıkın
açmaya korkarız
korkarız sende söyleme sakın
söyleme faydası yok
ne sol yanın
ne de sağın


başımız değmez bulutlara
ellerimiz uzanmaz doruklarına dağın
işte bir yolcuyuz
…R...

batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 02:39:48
BAYRAM ALİ BÜLBÜL ( Akrostiş )

Bitse gözlerdeki yaşlar
Ağarmasa başta saçlar
Yaz olsa hep gitse kışlar
Rab-be şükür olurmuydu ?

Acı olmadan hiç tatlı
Maşuk kendince hep haklı
Ah ettikçe kara bahtı
Lisanı bal olurmuydu ?

İnler bülbül gü...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.576
Şiir Okunma
3.867.698
Yazı Okunma
83.020
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL