Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 22:10:44
Kardaş bende yara okadarki derindir
Nazlı bacım bir melektir huridir
Mutluluk tatmadı desem yeridir
Tad bakalım tadmaz isen ne deyim

Bende sevgi yağan yağmur selidir
Güzel bacım senin yerin bellidir
Kardeşin ne ölü nede diridir
Bil bakalım b...

Ne deyim, @hasan AKGÜL
23.7.2010 12:45:30
batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 21:01:31
Mükemmel birşiir okudum ve dinledim ne kadar haklı bir şiir yazmışsınız dost yürekten kutluyoum.Kalem tutan elleri,ve dokuyan gönülü..
Markalı cahil, @zaralıeren
20.7.2010 00:01:35
batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 20:56:13
Hocam kutlarım.Bazen böle aksilikler istenmeden malesef.Güzel bir anıyı buraya taşımanız güzeldi..Manidar hoş bir meslek güzelliği.Saygılarımla kalın dost yürek..
Ağır cezalı, @Mehmet Aktaş
23.7.2010 19:17:36
batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 11:46:31
Candedim sana ben, candan bacımdın
Çok değerliydin başımda tacımdın
Yarama merhem hemde ilacımdın
Yaraladın gönlüm iflah olmaz dost,


Dosta akan pınarımı kuruttun
Ele selam verdin beni unuttun
Derdiyin zehrini elinden yuttum
Yaraladın gönlü...

D o s t, @avsinli zeyno
23.7.2010 11:34:36
batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 09:55:22
Gündüzüm güneşsiz yıldızsız gecem
Derman arar oldum döktüğüm yaşta
Adındır dilimden düşmeyen hecem
Tadın arar oldum yediğim aşta

Derinden vuruldum kapanmaz yara
Bu nasıl baht imiş kömürden kara
Yar ile sebepsiz açıldı ara
Yüzün arar oldum iç...

Arar oldum!, @HÜLYALVER
7.7.2010 02:16:36
batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 09:47:44
Her gecenin şafağında
Çöle düşmüş can gibiyim
Gözden uzak, Nur dağında
Yolcusuz bir han gibiyim

Kuruldum gönül köşküne
Hayâllerim sarktı düne
Hasretinle günden güne
Yanmış Asuman gibiyim

Sitemim var sen canâna
Zehr içirttin kana kana
Çi...

Sitemim var, @bekirce
22.7.2010 20:17:45
batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 09:44:25
YIKILDIM ARTIK


Uyurken her gece rüyalarımda
Uyanık her zaman hülyalarımda
Son sözüm olmustun dualarımda
Bu son vedan ile yıkıldım artık
İnan yaşamaktan sıkıldım artık

Küstürdün kalbimi hayata aşka
Bu derdin eşi yok bu acı başka
Böyle ol...

batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 09:42:44
neyleyim baharı sen olmayınca!
açmıyor çiçekler,
olmuyor gonca,
unuturmu seven gönül,
ömür boyunca;
birtek senin bakışına muhtacım.


kanıma işlemiş sevdan,kanıma !
ne haddime
karşı gelmek,
alın yazıma,
seninle yaşıyorum,
her dakikam her...

Sana muhtacım, @mehmet sancak
22.7.2010 23:52:52
batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 09:34:39
Yaban gülüm seni hiç aff etmeyeceğim,
Eridim tükendim amma bitmeyeceğim,
Sen beni kırıp gittin ben de seni sevmeyeceğim.
Her kes affetse bile bilakis ben senin
Dostluğuna yalancı sevdalarına güvenmeyeceğim
Yeminim var sevmeyeceğim.
Bir daha yü...

Görmeyeceğim, @AHMET ACAR
23.7.2010 01:57:02
batu_41
@batu-41
23 Temmuz 2010 Cuma 09:32:23
Sorgu suâl ettim çıkmış gözeden
Silik izler sürdüm geçmiş dizeden
Bilmem kimden kaçar hangi cezadan
Hayali hükümsüz suretim kayıp


Şikâyet sarmadan hiçbir nedene
Sözünü göçürmüş meçhul edene
Yankısın bırakmış iş bu bedene
Nefesi hükümsüz ku...

Kayıp aranıyor, @Salih Erdem
23.7.2010 01:16:09
batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 14:51:24
Hayatımız plansız, plan yapsak ne yazar.
Amansız mücadele, bizleri bozar, kasar.
Dert bir tane değilki, karabasanlar basar.
Dut yemiş bülbül gibi, ezilen halkım susar.

El giderken uzaya, bizler hep kaldık yaya.
Güdük kazancımızı, yorulduk, say...

batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 12:00:09
G Ö N Ü L **

Deli gönül bıktım senden
Yordun halâ yoruyorsun
Daha ne istersin benden
Can evimden vuruyorsun.

Dar eyledin bana yurdu
Bitmedi çilenin ardı
Çekilmez kederi derdi
Hep üstüme sarıyorsun.

Gören sanırki velisin
Bana göre bir ...

batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 11:56:38
Yer,Manisa Akhisar’dı.
Altmışiki li yıllardı.
Beş metreden su çıkardı.
Her evde tulumba vardı.

Her akşam rüzgâr eserdi.
Tarlada çarklar dönerdi.
Tulumbalar su çekerdi.
Büyük havuza dökerdi.

Sonunda havuz dolardı.
Çiftçi bağ bahçe s...

Tulumbalar, @Mehmet Aktaş
21.7.2010 18:35:59
batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 11:47:51
DOĞUM-7.BEŞERİYYET’E İLK ADIM.

DOĞUM -7
Bin kâbus bir cehennem arasındayım,anne
Anneciğim ne olur, beni birazcık dinle
Anladım sizler beni asla duymuyorsunuz
Çok cahilsinizde ondan korkmuyorsunuz

Ne güzel uyuyordum babamın sesi geldi ...

batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 11:44:05
şAİRİMİ KUTLARIM CANDAN .
Beklerken, @kevir
21.7.2010 22:36:50
batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 11:04:19
Şakırdı hep cıvıl cıvıl dillerin
Sine-i nâr gonca kızıl güllerin
Dans ederdi bir pervane ellerin
Buhurladın hayatıma üs oldun

Bazen susar uzaklara dalardın
Sebep neydi sorsam ünsüz elerdin
Israr etsem boş ver deyip gülerdin
Tehirledin aşkımı...

Aşka küs, @Salih Erdem
22.7.2010 01:14:54
batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 11:01:51
NEDEN İNSANLAR BU DÖRT DÜŞMANA ESİR OLURLAR ?
NEDEN İNSANLAR BU DÖRT DÜŞMANLA AŞKI ÖLDÜRÜRLER ?
NEDEN İNSANLAR SEVDİĞİNE GÜVENMEZLER ?
NEDEN İNSANLAR AŞKLARINA SAHİP ÇIKMAZLAR ?


Ne gariptir ki insanoğlu asırlardır bu duyguları yüzünden hep ac...

batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 10:58:49
her zaman o kadar uzun süren yol
bugün kısaldı nedense
usta, beni şu çıkmaz sokağın az ilerisinde indir
indir ki, yol uzamasın
yoksa yolumu bir daha bulamayabilirim.

hoşçakal esmer yürekli, hoşçakal
bir daha aynı durakta karşılaşırmıyız bilm...

Beklemek ıı, @Y. Kaya
22.7.2010 10:53:47
batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 10:56:57
gerekmiyor mu?

Dünyayı, sevgi ile, barış ile örünce,
Âşıklara övgüler, dizmek gerekmiyor mu?
Kalbin, kalbe verdiği eziyeti görünce,
Eziyeti edene, kızmak gerekmiyor mu?

Haddini bildirmeli, bilmeyen densizlerin,
Damarını kesmeli, kanlanmış c...

Gerekmiyor mu?, @NAZCA
21.7.2010 17:36:49
batu_41
@batu-41
22 Temmuz 2010 Perşembe 08:26:38
Çilelere karılmazdım,
Terk edip de gitmeseydin,
Kör dikene sarılmazdım,
Terk edip de gitmeseydin.

Mecnun gibi görünmezdim,
Atılarak kürünmezdim,
Ortalıkta sürünmezdim,
Terk edip de gitmeseydin.

Sol yanında olur idim,
Bir havayı solur idi...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.567
Şiir Okunma
3.867.664
Yazı Okunma
83.019
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL