Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 11:15:08
YEŞİL GÖZLÜ........................

İrem bağlarının sultanımısın
Cennettenmi geldin sen yeşil gözlü
Seyretsem cemalin bağışlarmısın
Hurimisin nesin sen yeşil gözlü
***************
Sinemi yakıyor can bakışların
Kudret sürmesimi hilal kaşların...

batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 11:08:42
Bak yine dağbaşını,duman almış yürümüş
Dumanlı havada kurt,döşlerimiz çürümüş
Yılmadan şehit veren,bir devlet görüntümüz.
Sert bakışın kesmiyor,utanmıyor yüzümüz.

Erzak dolabı ağız.Herşey alet edilmez
Özgür yaşamak esas.bana benze diyilmez.
S...

batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 10:29:38
Duyarlı yüreğiniz hiç susmasın şairem.Eğerki duyarlı olsaydık bu millet böyle perişan,sefil,derbeder başka ülkelerde uşaklık yapmazdı.Yazıklar olsun bizleri yöneten ve huzurumuzu bozanlara
Umutsuz olma, @sevdapınarı
4.8.2010 19:01:07
batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 10:20:54
ŞEHİTLERE ÇAĞRI**(Dörtlük)

Kim ihanet etti kendi özüne

Öğrenin kaçmasın nazarınızdan

Tükürün onların arsız yüzüne

ŞEHİTLEER DOĞRULUN MEZARINIZDAN !

.......................................................İsmail GÜL


Allah onlara aca...

batu_41
@batu-41
4 Ağustos 2010 Çarşamba 22:50:40
Ya sahi.
Şehit ne demekti baba.
Babamın gözleri, kulakları haberler de.
Ne dediğimi duymazdı.
Yine kaza olmuş derdi.
Üzülürdü.
Yoksa babamı araba mı çarptı anne.
Anne ne olur doğruyu söyle.
Babama araba mı çarptı.
Ben büyüğünce araba sürmeye...

batu_41
@batu-41
4 Ağustos 2010 Çarşamba 22:15:27
LEYLİFER 10

Sanki sen bir tavşansın, ben de arsız bir tazı,
Aylardır hep peşinden, koşuyorum Leylifer.
Sitem edip gönlümü, kırsan da bazı bazı,
Yine de ben sevginle, coşuyorum Leylifer.

Bir sorsan şu halimi, günlerim nasıl geçer?
Gündüzleri...

Leylifer 10, @S.SAMYELİ
4.8.2010 22:12:41
batu_41
@batu-41
4 Ağustos 2010 Çarşamba 17:59:57
BUGÜN…..

O gün böyle dedim de böyle
Giydim ben bu çizmeyi!
Meclis’te Vekil Bey’le
Giydim ben bu çizmeyi!

Mabedimi O’ çiğner
O’ Tafur’la beni yer
Rabbim bana akıl ver
Giydim ben bu çizmeyi!

Kandil...

Kirli çizme, @bekirce
4.8.2010 15:12:53
batu_41
@batu-41
4 Ağustos 2010 Çarşamba 14:56:52
Kimler söyledi sana Mustafa’nın adını,
Nerden bileceksiniz şahadetin tadını,
Daha öğrenmediniz bu milleti yâd’ını,
Neden icap etti ki; bu tavrınız hayret be?

Şehitlik bir mertebe, yaratan buna şahit,
Onlar Serdengeçtidir hak yolund...

Hayret be, @kocakurtsoylum
4.8.2010 06:46:29
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
4 Ağustos 2010 Çarşamba 14:49:43
DOSTUM BENDE BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM YAZIMI,ZEHİR ETTİLER HAYATIMIZI,ÜLKEMİZİ.AMA DOSTUM İNAN BANA YAKINDA BENDE PATLATACAĞIM BAMBAYI.HERKES MEYDANI BOŞ BULDU UŞAKLAŞTIKÇA UŞAKLAŞANLAR VAR MALESEFARAMIZDA BİLE.BENDE ÜLKEMDE BARIŞ,DEMOKRASİ İNSAN HA...

batu_41
@batu-41
4 Ağustos 2010 Çarşamba 12:22:55
SENSİN

Arar oldum dostum sen neredesin
Hasretimde sensin özlemim sensin
Bekliyorum yolunu dostum gelesin
Hasretimde sensin özlemim sensin

Yüce dağlar aramızda dost sıra sıra
Dönmez oldun bilmem neden sılaya
Hasret damgasını böyle vurduk yı...

Sensin, @aliorhan06
4.8.2010 10:31:54
batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2010 Salı 17:20:16
USTA SENİN İÇİN MSNYİ AÇTIM GENE SES YOK
BURALARDA SES YOK ICAKDAN.BİLİYORSUNKİ BEN BİLGİSAYARIN BAŞINDA ÇİVİLİYİM DEĞİLMİ
ÇAĞRI YAP
batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2010 Salı 14:50:57
USTA KUTLARIM GÜZEL YÜREĞİNİ VEDALAR YAKIŞMIYOR BİZE.AÇDA ŞU APARATINI ŞİİRİNİ VEREYİM KİRLENDİLER ÇÖPE GİDECEK YOKSA
batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2010 Salı 13:09:24
Yusufyüzlüler yaşadı,
Kini, nefreti boşadı
Çıktı milletin haşatı,
Bu mu devlet idaresi?

Kutlarım şairimi güzel yüreğini.Sevgilerimle.
batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2010 Salı 12:58:06
değerli şairi güzel şiirini ve ses veren kardeşimi gönülden kutlarım canlar
Aradım nazom seni, @zaralıeren
3.8.2010 00:01:39
batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2010 Salı 11:35:40
Bu Gece

Bu gece çok karanlık, yıldızlar sürgün sanki
Ben sana ağlıyorum, hiç durmadan inan ki!
Yürüyorum baş başa, hayalinle sokakta;
Saçıma düşen yağmur, gözyaşımla yanakta.
Uykularım bölünmüş, yüreğimin yasından;
Kulağımda sesin var, senele...

Bu gece, @İzzet KOCADAĞ
3.8.2010 11:13:01
batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2010 Salı 10:36:12
Ne bu gaflet, bu öfke, bu kin kendine karşı
Bu ne ısrar cüreti faziletim ürkütmez
Köklü kültür, öz ananem, istiklâlimin marşı

Kendime mukayyetim gene tekerrüründe
Ki ordum gururumdur, neferim şanlı nefer
Tereddüde mahâl yok; yıkılmaz sed, te...

Oyun bitti, @bekirce
3.8.2010 10:27:26
batu_41
@batu-41
3 Ağustos 2010 Salı 09:18:23
BEDRİ TOKUL (Akrostiş)

Buğday başağından, saman ederler
Ekini tarlada, biçer döğerler
Dambaşına çıkar, bulgur sererler
Rahmet bereket var, Anadaluda
İncitmez kimseyi, yiğit kuluda...


Tandırda pişerken, bazlama börek
Ortasına eker, susaml...

batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 22:01:28
Alnından öpülesi şehit analarımız
Şehit olma uğruna verilen canlarımız
Bu vatan hepimizin aksa da kanlarımız
Mehmetciğe emanet edilmiştir bu vatan.


Selam olsun şairime canı gönülden kutlarım sizi dost.Güzel bir şiir okudum sayfanızdan.Saygıl...

Mehmetcik ve vatan, @iyimser
24.7.2010 22:08:50
batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 21:37:13
Mişon , oğlu İzak ile parka gitmiş.
Oğlunun oynamasına eşlik etmiş.
Amacı , ona hayat dersi vermekmiş.
Bir musibet,bin nasihata bedelmiş.

İzak , duvarda yürümeye bayılmış.
Duvar yükselmiş , İzak yukarda kalmış.
Babası kollarını gel diye açmış...

İlk ders, @Mehmet Aktaş
31.7.2010 11:32:34
batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 21:34:04
Git görünme gözüme bir dağ olsan yıkarım;
Üstüme gelme fazla canım olsan bıkarım;
Titremez parmaklarım tek bir kurşun sıkarım;

Kalbimin ortasında talan be talan işte;
Senden bana kalanlar kuyruklu yalan işte

kutlarım şairimi yürekten
Kuyruklu yalan!.., @Ali ALTINLI
2.8.2010 21:08:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.615
Şiir Okunma
3.867.948
Yazı Okunma
83.028
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL