Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 19:40:31
HAYAT YORGUN BEN YORGUN


Bak günler ayları, aylar yılları hasreti kovaladı..
Daldım bir meçhul yola sensiz türkülerim ağladı.
Sende kalan ıslak bir mendil göz yaşlarımı sel aldı.
Bekledimde gelmedin yollar yorgun, ben yorgun...

Koydun yüreğ...

batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 18:39:22
Yürekten kutladım şairem harikasınız vallahi.Mükemmel bir şiir günümüzü düşünününce şöyle.Kaleminiz ve yüreğiniz susmasın işallah
Diyorum, @NAZCA
2.8.2010 18:23:41
batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 12:19:45
şairim sevmeyen.bekleme.bekleyense gerçek sevendir.Kutlarım yüreğini.
Gitme ll, @Y. Kaya
2.8.2010 11:41:30
batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 10:54:24
ecel gelir ben rabbime giderim,
Mezarıma gelip ağlaman sakın.
Kesmeyin hayır duanızı kesmeyin,
Beni arasatta garib bırakman..

Rabbim kimsem yok,yüüzüm gülmüyor,
Annem,babam yok derbederim.
Ondandır halim bilen yok,
Beni arasatta garib bırakm...

Garib bırakma, @emine yiğit
2.8.2010 10:47:39
batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 01:19:03
Ey babamı öldüren Dünya
sen beni bıraktın
Bir yaralı kuş gibi
Yüreği kanlı
Sen beni acılar denizine atın
Ben bir yetim anasız göz yaşı oldum
Ömrüm geşti ağıtla ağlamakla
Sende bir hayır görmedim
Ey babamı öldüren Dünya

Sende mutluluğu ...

batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 01:05:42
ÜŞÜTTÜ

Dünlerimin teri beni bugün üşüttü
Gençler birbiriyle artık buluştu
Üzüntüyle birlikte coşku oluştu
Cahillik terletti beni yokluk üşüttü

Soğuk soğuk terlemeyi bilirim
İşte bunu cahilliğime veririm
Yanlışımda ne acılar çekerim ...

Üşüttü, @aliorhan06
1.8.2010 21:43:20
batu_41
@batu-41
2 Ağustos 2010 Pazartesi 01:03:31
İŞİN DOĞRU TERSİNDEN

Hazırladık gel, gel de al
Doğu senin Rum tohumu
Evde eşya, ağulda mal
Çoğu senin Rum tohumu

Pınarcığın varsa nesi
Peçeneğin her kümesi
Memo Emmi’nin bahçesi
Bağı senin Rum tohumu

Zalimce kurşun sarfettin
Anc...

batu_41
@batu-41
1 Ağustos 2010 Pazar 17:19:24
Kargamıydım yoksa yılanmıydım,
Sen insan değilsin,değilsin vefasız ..
Ne gecem beli nede gündüzüm,
Gülmek haram. ağlamayı sen öğrettin..
Kapılardan kovulasın da duvar diplerinde,
İnileyerek kalsın ,kötü sözü sen söylettin,
Yıllarca bilelenmiş h...

Vefasız, @avsinli zeyno
30.7.2010 07:16:48
batu_41
@batu-41
1 Ağustos 2010 Pazar 01:40:33
RECEP ÇAĞLAR (Akrostiş)

Rüzğar ile yürür, yüklü bulutlar
Ekine tohuma, saçar umutlar
Cana evdir beden, orda konuklar
Eylemez yürekte, garezle kini
Piri hak olanın, pak olur dili.


Çaresiz dertlere, deva özündür
Alemi dolaşır, hikmet sözün...

batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 23:20:49
Deme bana sen böyle deme,
Dostum kapıları hemen kitleme.
Gelen olur,giden olur garibe.
......Garib hallaerinden bilmez oldun.
......Dertlerle doldurdun beni...

Akraba bağını kopartıp atma,
Her şeyi unutma,akrabayı unutma.
Herkes hatasını anl...

batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 23:12:57
Bırakmıyor

Bırakmıyor


Kanlı eller sıkıyor, sıkıyor boğazımı,
Bırakmıyor Azrail, dakka başı yakamı.

bU AZRAİLDE ERGENEKOCU OLMASIN DOST.vALLAHİ ONLARDA BIRAKMIYORLAR YAKAMIZIDA.kUTLARIM
Bırakmıyor, @kevir
31.7.2010 22:22:39
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 22:04:15
Ben mahkûmu oldum nokta virgülün
Bu işaretleri anlamakla geçiyor günüm
Cahil insanlar için bu teori çok zalim
Şiir yazmak için bile özen istiyor
Bu nokta virgüle oldum sitemkâr

Ali Orhan’ım boşa ömrün geçirmiş
Yaşam boyu zor karnını doy...

Sitemkâr, @aliorhan06
31.7.2010 21:38:58
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 16:03:59
Baba yok, anne kalmadı
Ondan hiç evlat doğmadı
İsmi; İnsan.odun.tadı.
Kimseyle yok göbek bağı

Yahu insan az düşünür.
İlim irfan la görünür
İrfansiz ilim sürünür
Neden suçlayasın çağı.

Okudun mu? Söyle?- evet.
Düşündün mü?- yok ne hacet. ...

Hasbihal, @yeğinadnan
31.7.2010 15:54:04
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 11:40:49
Sen seni sevenlerin bülbülü ol, gülü ol,
Hak budur diyenlerin hadimi ol, yâri ol,
Hakkı, Hak bilenlerin kardeşi ol, dostu ol,
Vuslata erenlerin yanlarında daim ol.


Haydi, gel diyenlerin çağrısı ol, sesi ol,
Sohbet gülşeninin sen, şekeri ol, ...

Haydi ol, @CemalettinGÜRPINAR
29.7.2010 19:00:05
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 11:36:01
kabrimi kazdn.

YazmadıHiç Bir Kalem,Bendeki derdi
Oysa Sen Gülerek Ömrümü Kazdın
Seslendim Dağlara,Divane Dedi
Sen Benim Yaşarken Ömrümü Kazdın.

Ben Artık Ölüyüm,Yaşıyor Sanma
Unuttu Derlerse Sakın İnanma
Yaralıdır Kalbim,Kabahat Bul...

Kabrimi kazdn., @mehmet sancak
31.7.2010 09:29:07
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 11:02:06
ER VEYA GEÇ BİRİNE GÜVENECEKSİN GARDAŞIM.KORKULARA YER YOKTUR.KORKUYLA YATARSAN KORKULARLA DÜŞ GÖRÜR KALKARSIN.ŞİİR OLARK YÜREĞİN DEĞERİNİ BULSUN..FİKRİ KATILMADIM GARDAŞIMA
Güvenmem, @YUSUFYÜZLÜM
31.7.2010 09:12:53
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 10:50:05
Dağ gibi dik ve asil,
Asıldan daha asıl
Yusuf yüzlü bir nesil,
Dostlar bu şair kimdir?

Hem şair hem ozandır,
Kirli oyunbozandır,
Duygulu ve suzan’dır,
Dostlar bu şair kimdir?

Soyu oğuz soyundan,
Dadal Avşar boyundan,
İçer karın su...

Bu şair kimdir?, @kocakurtsoylum
30.7.2010 18:00:13
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 10:40:08
Söz verip de cayana,
Sağa sola kayana,
Bir canlıya kıyana,
Ne demeli aziz dost.

Şeytanla yarışana,
Zalimle barışana,
Gizliden görüşene,
Ne demeli aziz dost.

Hak yoldan sapanlara,
Putlara tapanlara,
Takiyye yapanlara,
Ne demeli aziz dos...

batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 01:58:04
Gece gündüz bu zaman, geçip gidiyor ömür.
Halimize bakınız, kötüleşti bu devir.
İnsan şeytana uşak, şeytan ise muttasıl.
Ben durumu anlattım, işte böyle velhasıl.

Dipsiz derin girdaplar, yutuyor insanları.
Çirkef günah batağı, sarıyor dünyalar...

batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2010 Cumartesi 01:52:42
Fırtınaların patladığı
Denizlerin kudurduğu
Çatıların uçtuğu bir gecede
Uçmak istedim
Özgürlüğe, özgür insanlık yaşamına


Fırtınalara, Boralara yalvarıyor
Denizin hırçın dalgalarına
Kucak açarak
Alın benide, sürükleyip götürün
Diyordum
Ö...

Özgürlüğe doğru, @lemoslu
31.7.2010 01:49:59
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.607
Şiir Okunma
3.867.859
Yazı Okunma
83.027
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL