Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 18:45:47
Sanma ki paran pulun geçerli
Onunda bir gün olmaz değeri
Zenginlik elinin kiri
Gönül e girmeğe yeter mi ki


dünyada iki şey dir kalan.birisi iiyilik,diğer ise kötülük.İyilik çabuk unutulur.Kötülükse asla.Allah kötülük yapanlardan etmesin
Gönle girmeyi bil, @AYSE 09
4.8.2010 07:27:32
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 18:34:28
Kadından da güzeldir, büyüler insanları.
On bin yıl ötesinden, seyreder zamanları.
Çan sesleri duyulur, ilahi ezanları.
İstanbul ölümsüzdür, tüketiyor çağları.

Türkmendağlı şairin, bitmiyor sana aşkı.
Memleket sevdalısı, bu ülkeyi dolaştı.
Ey...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 18:32:03
VELHASIL OLAN

Ne gelirse başa, dayanır insan,
Güzel yaşamaktır, hep asıl olan,
Dinlemeyi bilip, fikrini sunsan,
Suskun muhabbete, yeğ fasıl olan.

Sorumluluk ister, her yapılan iş,
Sonsuz huzur verir, işi bilen eş,
Huzur güzelliktir, kalmaz...

Velhasıl olan, @NAZCA
6.8.2010 18:07:55
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 18:27:20
Henüz baharında tomurcuk yaşında
Aşkı, sevdayı gördüm, bakışlarında
Kalbi çok hızlı atıyordu kollarımda
__Unutulmazı yaşıyor şimdi anılarda
__Alışırsın sende hayalinde sevmeye


Hani ilk aşkın, bendim şimdi ise el
İstiyorsun, bakışların diyo...

Alışırsın, @mete75
6.8.2010 17:27:38
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 12:04:32
TAN MİLLET VE BAYRAK
BENİM NAMUSUM, BENİM ŞEREFİM İÇİN
Evlatlarını şehit vermiş
Bağırlarına taş basan, acılarını içine gömen
Şehit ailelerine ne hizmet verdik.

Senede bir gün ziyaret mi edildiler?
ELLERİNDEN Mİ TUTULDU? ACILARI DİNSİN DİYE
h...

Şehitim, @lemoslu
6.8.2010 02:32:46
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 10:09:56
Altın zurna kafeste
Çalarım bir nefeste
Ver bana şu zurnayı
Yapayım sana beste

Hadi ulan kereste
Git aheste aheste
O senin işin değil
Senin boğazın heste

Güzellik hem şiirde hem şairde.Kutalrım gardaşımı.Selam saygılarımla kalın
Dedim dedi-1, @İhsan POLAT
6.8.2010 04:16:06
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 10:04:06
HAL Mİ BIRAKTIN?..

HAL Mİ BIRAKTIN ?..

Çektiğim yetmez mi senin elinden
Güzel bende bana hal mi bıraktın?
Alıp da başımı nereye gidem?
Şu goca dünyada yer mi bıraktın?

Deli gönül seni sevmiş ne çare?
Aşk yoluna yanar yürek bir çare
Çıkm...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 09:42:00
Ne güzeldi bez bebek, ne güzeldi çocukluk
Hani göbek bağımız bağlıydı sonuna dek?
Şimdi yıldız karardı, hislerimde kopukluk
İntikam mı alıyor, sövemediğim felek?
Hani göbek bağımız bağlıydı sonuna dek?



Neden aklım şu anda isyanın sınırınd...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 09:39:50
ve
tekrar koyuluyorum yollara
son meteliğimi de bırakıp masaya

sonrası başı dumanlı bir dağ
ve bir nefeslik oluyor her şey
bir nefeslik, siğaramın dumanıyla
ve bir nefeste yarılıyorum bütün yolları
yollar ki yalnızlığım kadar kalabalık... ...

Yol, @Y. Kaya
6.8.2010 09:15:52
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 09:36:26
ÇOCUKLAR VE YAŞLILAR DİKKAT ETSİNLER
KALBİ,TANSİYONU OLAN DIŞARI GİTMESİNLER.
DIŞARDA ÇALIŞANLAR AMAN DİKKAT ETSİNLER
BAYILIP ACİLEN HASTANEYE GİTMESİNLER.


YILLARDIR ANKARA’DA OTURMAKDAYIM
BUGÜN SICAKDAN BUNALMAKDAYIM.
SICAKDAN NEFES ...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 08:11:31
Senden özür dilerim taşlara yazılmayı benmi istedim.?
Yalanla dolanla olmaz işim, adını ben yüreğime isledim
Hayalin sabahım akşam daim tanrıdan tek seni diledim.!
Ben seni adam gibi yüreğime adını kazıdımda sevdim...

Esen yeleden, turnalardan ...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 02:07:15
İneği emmiş olsa bile dolu herkesin tası,
Hiç kimsenin gönlünde yoktur gamı ve yası,
Herkesin benden fazla çıkar feryadı, sesi,
Kendim çalar oynarım her gün sabah olunca.

Her an artar eksilir sabit değildir sayı,
Her sabah erken kalkar yaparız...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 00:00:29
Net’teyim, Dertteyim

İnternete girdim, gezdim dolaştım,
Bülbüldüm, şakırdım, sustu dillerim.
Bastılar fırçayı, biraz dalaştım.
Bülbüldüm, şakırdım sustu dillerim

“Paylaşmayan ölsün”, diye yazmışlar.
“Mecbur muyum?...

batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 17:05:56
GÜZELE DOYULUR MU



Bir sevda masalı ki anlatılmalı
Kalırsa mazide ah çekip anılmalı
Büyük aşkta yanmalı ve yakılmalı
Vuslata sabırla bin adımda varılmalı

Yazmak kolay, yazdıran varsa
Usanmak kolay, bezdiren varsa
Hayransın sevgiye can...

Güzele doyulur mu, @mete75
4.8.2010 15:49:28
batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 17:02:11
Çekin Üzerimden Demir Parmaklıkları

Çekin üzerimden artık demir parmaklıkları.
Yıllar yılı kurt gibi emdiniz hep kanımı.
Üç kuruşa aldınız benim altın bağımı.
Şimdi istiyor gönül, bu atın şahlanışı.
Çekin üzerimden artık demir parmaklıkları.
...

batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 16:59:11
Suçlu anne babalar beklide toplum olarak bizleriz
Gençleri eli bağlı yanlış yollara iten tatmin edemediğimiz egolardı
Ya da düştükleri çaresizlikleriydi belki de
Satın alınamayan bedava duyguları çok gördük
Sevgi denen mutluluk güneşini üzerleri...

Beyaz ölüm, @yalnızkaranlık
5.8.2010 09:53:11
batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 16:56:14
Esen rüzgâr hak der diller.
Âşık Allah için söyler.
Bülbül öter açar güller.
Kimi Hakk der kimi Rahman.

Üzülmesin sayılmayan.
Gülşah bacım kırılmayan.
Âşık odur darılmayan.
Kimi başak kimi harman.

Diyar diyar geze geze.
Bahar biter erer ...

batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 16:44:00
Lüzumsuz Murray’ın sevdası başka
Davet eder seni sürekli aşka
Sev der deli gönül demeden keşke
…….Vedalaşan bir el diyorken bay bay
…… Ne güzel akıyor burada Murray

Şairimi yürekten kutluyorum.Bu derin bilgerinize...

batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 12:47:24
ZALİM!..

Hercai bakışlar hercai gözler;
Bakmayı denedi bakmadı zalim…
Dünyayı yakardı dilimde sözler;
Yakmayı denedi yakmadı zalim…

Ayrılık mektubun geçti elime;
Hicranlı bir şarkı düştü dilime
O anda yürekten birkaç kelime;
Ç...

Zalim!.., @Ali ALTINLI
5.8.2010 12:40:02
batu_41
@batu-41
5 Ağustos 2010 Perşembe 11:17:30
GELECEĞİM

Bekle toprak anam ben geleceğim
Sen doyurdun beni hep doyacağım
Sana çok sarıldım hep sarılacağım
Bekle toprak anam ben geleceğim

Çok aradım bulamadım dermanım
Sana doğru koşuyor hep zamanım
Sen saracaksın benim hep yaralarım
Be...

Geleceğim, @aliorhan06
5.8.2010 11:13:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.655
Şiir Okunma
3.868.262
Yazı Okunma
83.051
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL