Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
8 Ağustos 2010 Pazar 17:22:32
Eşref-i Mahlûkat demek, sen demek
Bütün Müslüman’lar bir beden demek
Bir ata, bir ülke, bir evden demek
Rahmetlilere varıcı dua et!

Doyur bildiğin fakiri, düşkünü
Allah için sende geçsin üç günü
İbadetin budur faydalı yönü
Geçici değil...

Dua ve feyz vakti, @bekirce
8.8.2010 16:40:02
batu_41
@batu-41
8 Ağustos 2010 Pazar 16:28:08
kara toprak bendeki sevda

kara toprak artık inan,bendeki sevda
bütün herşey,bir lokma ekmek uğruna,
kibirli gözyaşını akıtırsın damla damla;
kara toprak artık inan,bendeki sevda.

gezdim kabristanı,gittim aile mezarlığına
kavgasız,gürültüsüz...

batu_41
@batu-41
8 Ağustos 2010 Pazar 15:22:50
Ben yok oldum bende kayboldum
Ben eridim sonunda bittim
Sen hiçbitmeyesin daima yaşayasın
Benim adımı bile anmayasın

Kendi kendime heder ettim
Her günümü keder ettim
Anladımki sonunda gerçek dostlukları fark ettim..
Sevene canım feda sevmeye...

batu_41
@batu-41
8 Ağustos 2010 Pazar 15:15:33
BENDE ŞEYHİME GİDEYİM


Kalpte Rabbimin ateşi,
Gözden çıkartıyor yaşı,
Heyecandan şaşı şaşı,
Bende şeyhime gideyim.


Hak aşkıyla yanmak için,
Derde derman bulmak için,
Hak sırrına ermek için,
Bende şeyhime gideyim.


Hak divan...

batu_41
@batu-41
8 Ağustos 2010 Pazar 15:03:06
EĞİTİM SAYESİNDE

Aşkla türkü çağrılır,
Eğitim sayesinde.
Eğri bile doğrulur,
Eğitim sayesinde.

Gülen yüzler oluşur,
Gönle huzur doluşur,
İnsan hakça bölüşür,
Eğitim sayesinde.

Doğru olursa şayet,
Mutluluk verir gayet,
Dostluklar bul...

batu_41
@batu-41
8 Ağustos 2010 Pazar 01:03:27
Selamı sabahı, bitirdi aşkım
Aklımı fikrimi, aldı da gitti.
Aşkın ateşiyle, tutuştu köşküm
Şurama bir ataş, saldı da gitti.

Lale gülü hazan, dağlarım şimdi
Kızıl kan gözlerim, ağlarım şimdi
İçime, içime, çağlarım şimdi
Işığım, umudum, çaldı...

Gitti, @Erdoğan BEKTAŞ
8.8.2010 00:49:57
batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2010 Cumartesi 21:50:20
SANA KURBAN OLSUNLAR

Ayran akıllı onlar,
Batıyadır hep yönler,
Zaten yırtıktır donlar,
Sana kurban olsunlar.

Kafaları ütülü,
Yürekleri tutulu,
Gönülleri yatılı,
Sana kurban olsunlar.

Vardır;yalı katları,
Tahtadandır atları,
Belirgind...

batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2010 Cumartesi 19:39:27
Elinize bir bıçak. Alın, bakalım hele
Soyalım şu dünyayı, birleşerek el ele
Kaşları keman eden. Cımbız mı? Ne dersiniz.
Öküz kaşını alsa eminim gülersiniz.
DUYGU ve DENEY
Fidan boymudur bizi, yüreklere taşıyan
Karakaş, kara göz mü? yiyipte, doy...

Duygu ve deney., @yeğinadnan
7.8.2010 17:36:56
batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2010 Cumartesi 16:44:30
Sevinç ve kederi yaşatan Rabbim,
Dileğimiz odur, sevince çevir.
Ben senden isteyen aciz bir kulum.
Mevla’m sonumuzu cennete çevir.


Kuluz, bilmiyoruz ukba gerisin.
Hayırlı işleri sen bize verin.
Bazen görülse de bu dava çetin.
Rabbim ...

Çevir, @kevir
7.8.2010 16:39:46
batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2010 Cumartesi 16:42:12
Gelecek geldi bak yine.
Söz verdim kendi kendime.
Yaşayacağım bu sene.
Yaşamadım ben bu anı.

Veli bir gün hayat biter.
Yaşadığından haber ver.
Ona göre seçilir yer.
Yaşamadım ben bu anı.

Evet şairim çileli ve yorucu bir hayatı yaşa...

Yaşayamadım, @kevir
6.7.2008 11:46:58
batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2010 Cumartesi 15:38:48
CANIM YANDI

Bir göze göz bir dişe diş
Sitem ettin.. canım yandı
Anlamadım bu nasıl iş
Çekip gittin.. canım yandı

Neredesin ahh bir bilsem
Aşk kuşanıp sana gelsem
Gam yemem vuslatta ölsem
Sen hasrettin.. canım yandı

Ayrılığın çok zor g...

Canım yandı, @bekirce
7.8.2010 15:27:17
batu_41
@batu-41
7 Ağustos 2010 Cumartesi 14:32:15
Şairim yürekten dökmüş hazineyi meydana.Kutşlarım dost kalem güzel dizelerinizi.
Acılar, @SinanKARAKAŞ
7.8.2010 14:06:27
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 22:02:19
Topraktan yaratıp nazik tenini,
Koydu içine cananın canını,
Ol, yaşamak için verdi kanını,
Verenin kimdir, sen onu bildin mi?

Görünürde varsın, canlı suretsin,
Hakka varmak için gonca muratsın,
Sırla donatılmış cevher sıfatsın,
Donatan kimdi...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 21:46:02
Zaten sırılsıklam aşıktım sana
Şimdi anadan doğma sırılsıklam oldum
---O güz gününde soğuklarda
Ben hem yanar, hem de donarım
---Sen sıcacık sobanın yanında
Mışıl, mışıl uyursun, “köylü kızı.”

Ben soğuk gecenin karanlık kuytuları...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 20:04:39
CAN BİZİM

Türkmen bizim,çerkez bizim,laz bizim
Kürt beyine verdiğimiz kız bizim.
Aleviler meclisinde çaldığımız saz bizim.
Ayrılığa düşmeyelim kurban olan canlar bizim

Doğudaki akıtılan hiç uğruna kan bizim
Bu kanlara kan isteyen öfke dolu ...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 19:59:46
O DÖNEM GİTTİ BİR DAHA GERİ GELMEZ

Hani genç olduğum zamanlar,
Dostum vardı misafirim vardı,
Toplumun içinde yerim vardı
O dönem gitti bir daha geri gelmez.

Hani aşık olduğum dönemler,
Bülbül gibi ötüyordum,
Derdim yoktu kederim yoktu
O d...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 19:55:25
Nadasa çekilen aşk belki yine gelecek
Dağıttığım odamın nedenini soracak
Belki de elleriyle gözyaşımı silecek
Ben kanarken sönecek odamda yanan ocak.

Anne ne olur kızma gencim; adam mı sandın?
Dağınık olan benim, yalnız odam mı sandın?


U...

batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 19:50:08
Sahi yılların benden bir çırpıda alıp götürdüğü gençliğimi umutlarımı
Ağlasam annem koşarak bana geri getirebilir mi?
Çocukluğumda olduğu gibi beni yeniden sevindirebilirmi

Anne şimdi ben koşup gelsem sana
Mezarından çıkıp gelebilirmisin bana
...

Anne, @yalnızkaranlık
6.8.2010 18:21:05
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 19:21:43
Ay kıyamam şuna bak. Yavrum dedeni bırak
Dede dedikleri şey, adeta nurdan yumak.
Bırakıp ben burnunu tel tel saçına daldım
Tevazuyla başını eğişine bayıldım.

Zor aldılar elimden nur simalı dedeyi
Oyuncağım gidince bastım ben velveleyi
Nasıl p...

Bebek gözüyle-2, @yeğinadnan
6.8.2010 14:51:04
batu_41
@batu-41
6 Ağustos 2010 Cuma 19:15:36
HATIRLA BENİ

Ne olursun dostum hatırla beni
Satır satır anlatmak isterim seni
Dağıt şu içimde ki kederi gamı
Ne olursun dostum hatırla beni

Çok istedim dört yanına bakasın
Doğu batı cenup şimal sayasın
Adın kemal gibi kemal olasın
Ne olur...

Hatırla beni, @aliorhan06
6.8.2010 15:49:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.622
Şiir Okunma
3.868.012
Yazı Okunma
83.031
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL