Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 01:21:00
Her ikimizin de ellerimizde ıslak mendil,
Olmaz olsun yarsız hayat sen sen yoksan yanımda ,
Yaşamak neye yarar yaşamak neye yarar yar,
yaşamanın ne anlamı var yaşamanın ne anlamı var ne anlamı var.
Mükemmel bir şiir,mükemmel bir yorum her iki yür...

Neye yarar, @AHMET ACAR
29.7.2010 01:05:11
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2010 Perşembe 00:20:01
Zaman öyle zalim ki hatır gönül saymıyor
Kavilli Azrail’le kararından caymıyor
Hangi yıldız sevdiğim sonsuzluğa kaymıyor?
Hayata tutunduğum bir incecik tel artık.

Avutmaz kollarımı hayaline sarılmak
Yanıma kâr kalıyor gecelere darılmak ...

= gel artık =, @gelmeyenvuslat
29.7.2010 00:05:16
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 22:43:08
Gölgesi bile görünmez oldu güneşin
Kayboluverdi ayak izlerimi silmekle görevli rüzgar
Şimdi intizârımın ruhunu okşuyor tarih kokan nâr



Ne gül bahçesinin asâleti kaldı ne de ufuktaki zerâfet
Her alanda baş tacı yapılıyor dönüşü sevmeyen sefâ...

Gökkuşağı, @dursun tiftik
27.7.2010 00:11:36
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 22:29:18
Her insanın içinde bir dağ yeşermiş.
Bu dağ tepelere umut olmuş.
Çünkü güneşi ilk kucaklayan ve savan,
Tepeden önce bu dağ denen çokçukmuş…


dOST YÜREĞİNİ KUTLARIM ŞAİRİM BENİM.vAR OL UMUTLARIMIZ YARINLARIMIZ KAYBOLMASINLAR HEDER OLMASIN...

batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 21:18:12
DOSTLUK ELİ...


Dosta el uzatmakla el yorulmaz
Sevgi sözü etmekle dil aşınmaz
Yok etmeyelim süren dostlukları
Yeşertelim açsın sevgi çiçekleri

Asık surat,kötü bir cehalet
İnsana getirir zamansız bir felaket
Kimseyi kırmayalım aman edelim ...

batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 20:54:47
Sen gülünce açar, gamzende gülün,
Bana doğru akar, sevgidir selin,
Bir değil, bin kere öpülen elin,
Çileler örmesin, cennetim benim.

Sen hep akıllıydın, bense hep deli,
Nefsime sahibim, buldurdun yolu,
Sarıp sarmalayan, o güçlü kolu,
Namertl...

Anneme, @NAZCA
28.7.2010 20:24:45
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 20:53:04
Sevdanla doğandım, güneşime aramıza penceresız duvar ördüm.
Sabahsız günüm, yarınmsa yok, taş basarak yüreğime gömdüm..
Gelmişine geçmişine sattığımın dünyası, seni doğurana sövdüm..!
Ayrılığın adını sen koydun elvdasız giderken V İ C D A N S I Z...

Vıcdansız, @avsinli zeyno
28.7.2010 04:50:49
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 20:15:10
Dost şairime yürekten sevgilerimle.Kutlarım dost hak rast getire...
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 16:32:45
GÖKÇE’YE
Gönül bahçemdeki güller içinde,
İlle de Sarı Gül diyesim gelir.
Bir kelebek gibi çöller içinde,
Gülümü kalbime alasım gelir.

Bir gün susuz kalsan boynunu büksen,
Kuruyan yaprağın yerlere döksen,
“Bir Damal su” diye...

Sarı gül, @HATAYLI
28.7.2010 16:23:56
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 16:29:40
eeeeeeeee nediyem babo.Kiimin talebesi bunlar ah ah bizi böyle ikiliğe dayadılar sonunda..


Viran yerde esrar çeker
Yolda yalpalayıp gider
Gelin ulan teker teker
Gülermisin ağlarmısın
,,,,Değiştirin huyunuzu
,,,,Bulandırman suyumuzu

Kız...

batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 13:47:24




Gelin kulak verin, dinleyin hele!
Memleket yönetmek zordur gardaşım.
Birlik olamazsak dar günde bile;
Memleket yönetmek zordur gardaşım.

Tarihimiz şahit, Göktürklere bak!
İkiye böldüler sokarak nifak.
Bir olursak eğer; yakındır ...

batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 13:27:56
Kırbaççı önünde ki zata dönmüş tüm gözler:
“Söyle!” demiş hükümdar ve dökülmüş şu sözler:

“Para vermek kolay ya lâkin sırayı görün!”
“Bir kırbaççı yetmiyor, ikincisini verin…”


Koyun sudan vergiyi, ...

batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 13:22:05
Yaramız kangren arttı sancımız
Kesmek istiyoruz kesemiyoruz
Fırtınaya döndü bizim hıncımız
Esmek istiyoruz esemiyoruz.

Tuzu karıştırıp halis şekere
Çomak sokuyorlar dönen tekere
Duygular kabardı coştu bi kere
Susmak istiyoruz susamıyoruz.
...

batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 13:08:31
BİR ÂLEM BU DÜNYA

Posamızı da Yediler

Çalmak için geldim ben bu makama
İSKİ; malım, mülküm, aşkım, servetim
Ekabirler ortağımdır kakama
Ne hakkı hukuku, ey bre yetim

Dedenin Kızı

Anadan çelimsiz bir kız.. Vesselâm
Dedesiyle İstanbul&...

Bir âlem bu dünya-2, @bekirce
28.7.2010 12:57:28
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2010 Çarşamba 12:11:13
HİCRAN AKÇAKAYA (Akrostiş)

Hiç bitmese sevda, gönülde hoşsa
İnceden inceye, çağlayıp coşsa
Cahiller ilime, daima koşsa
Razı olur hakka, nefsini yener.

Ay döner daim de, yolu şaşırmaz
Nice yıldız güler, yüzü aşınmaz
Akli selim olan, hiçe sa...

batu_41
@batu-41
27 Temmuz 2010 Salı 23:14:44
Ey İstanbul.
Sevdiğim sana geliyor.
Övün onunla.
Bir şair kazandın.
Şiirler yazacak İstanbul için.
Bir yazar kazandın.
Tarihini anlatacak İstanbul’un.

Ve ben zavallı adam ise,
Yüreğim sevdasını.
Bedenim tenini özleyecek.
Gözlerim yo...

batu_41
@batu-41
27 Temmuz 2010 Salı 19:19:43
Aşkta inkılap oldu döşümde
Sebebsiz değildir bu intizarım
Karanfil kokulu gecelere isyanım
Saplanır bakışlarım yorgun anılara
Dolarsın iliklerime hücre hücre


Uzanır ellerim
Ateşler kan tutar yüreğimde
Yanmaya razıyım bu ateş gömleğinde
...

Gül-i rana, @kulhasan
27.7.2010 18:30:58
batu_41
@batu-41
27 Temmuz 2010 Salı 13:05:06
Yüreğiniz ve insanlık dert görmesin.Kutlarım dost kalemi
batu_41
@batu-41
27 Temmuz 2010 Salı 12:58:10
Benim sevdiceğim çeker tülünü
Ar eder göstermez saçın telini
Kokusu çatlatır seher yelini
Acep söylesem mi Elif’tir diye

Makberî’yim yaram şan olur cana
Gözümde zümrüttür süzülen suna
Gamze yanağı var elinde kına
Acep söylesem mi...

batu_41
@batu-41
27 Temmuz 2010 Salı 12:52:45
Ruhlarımız çalkanır, hep uzaktan uzağa;
Ben de bilmem ki nasıl bilişiriz seninle!?
Nefsin sırat yolunda, kapılmadan tuzağa;
Yalan değil ki, asıl; buluşuruz seninle.

Gerçeğin kör şavkına, bu aydınlık bir sezgi;
Rastlantıdan ziyade, bizi gözeten...

S e n i n l e, @Salih Erdem
27.7.2010 09:37:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.575
Şiir Okunma
3.867.698
Yazı Okunma
83.020
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL