Kaybolmuş ve eksik duygular; biz onları çok aradık Kapılmış buruk bir sevda yeline Dört köşe bucak bucak baktık Ya bakmadan geçenler onlardan kime ne?!
İhtirasına yenik düşme, Biz düştük toprak denen şeye Biz derken bilmem kaçıncı tekil kişi işte Sen olamadık biz, olanlardan kime ne?!
Ben kayıp okyanus Güneşi hiç takip etmediniz. Üstüme attınız kirli günahlarınızı da Benim de bir gün toprak olacağımı bilemediniz!
Bir elma değildik biz Bölünmek de istemezdim seninle ikiye, Sevmek, kaybettirmez hiçbir zaman Akıp ellerinden gitse bile
Elbette ayak basanlar oldu benim de yer yüzüme Her adım da bir parça aldım içime Ah şu kuşlar da olmasa Kim kulak verirdi sesime
Bu savaşın kay’bedeniyim İhtiras, bilemiş çoktan dişlerini sevda yeline Kaybolmuşları çok bekledim Bekledim de bundan kime ne?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İkinci tekillerin savaşı. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İkinci tekillerin savaşı. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşılıksız sevgi can yakmış, serzenişte yürek ve benlik. Seninle bir elmanın yarısı olamadık. Biz seninle, yani sen ve ben birleşip biz olamadık. Çok sevmiş, değer vermişsiniz, ama bu sevginin kıymeti bilinmemiş üstat. Yürek sesiniz haykırışta fakat, o haykırışları yine kendiniz içinizde duyuyorsunuz. Hüzün, sitem dolu yürek sesinizi severek okudum. Kaleminiz daim olsun.
İsimler üzerine karıştırılmış bir şiir olarak görülsede bu değerli kaleme öyle bir söylemde bulunmak istemem. Tamamıyla duygularınıza ait olan bu karışıklığı şiirdeki bolluk olarak adlandırıyor, devamını hasretle bekliyorum. Saygılar...
Savaşın galibi yoktur sanırım ikinci tekiller yenilmemeli hiç bir şeye.. Su gibi bir şiirdi hocam tebrik ediyorum son dize zaten vurucu oldu aynı şiirde hem Nazım'ı hem Nesimi'yi daha önce görmemiştim gerçekten usta işi diyorum halk şiiriyle modern hele ki post-modern şiiri birleştirmek. Devamı geç kalmadan gelmeli günümün şiiri seçiyorum bunca şiirin içinde çirkin ördek olmasın.. :)