Ulu bir ağaç Göğüs kafesini geçirmiş göğün tenine Gece kelebekleri üşüşmüş dallarına Yağmur saklıyordu koynunda gece besbelli
İncinmiş yürek gibi öylece yanlız Sessiz sessizliğin içinde yanan ateşinde Fenerin titreyen dili gibi ürkek Gecenin koynunda renksiz bir gelincik
Ey ulu ağaç Dudaklarında kırsal bir sevinç Gölgende çocuklar oynar yaz günlerinde Kış gelince herkes terkedilmiş Yayla kulübesi gibi dağların başında Çekilir tulumbaların dili bağlarda bahçelerde
Baykuşlar tüner in cin top atar Döşenmiş elektrik tellerinde kuşlar Hasatı toplanmış kurumuş pamuk tarlaları mısır kökleri Bir kibrit çaksan hepside Önce is çıkarır sonra da döne döne dil cıkarıp yanar..
Ey ulu ağaç Saçlarına kar yağmış Gözlerinin renginde serçeler dallarına yuva yapmış
Boş masalar boş sandalyeler gölgende Manzarası çizilmiş bir göl kenarında Sen insanlara da alışıksındır İnsanlar yaşlı ağaçları sever Bende severim İnsanların soyağacı kimbilir yaşlı bir ağaca benzer...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞAÇ!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞAÇ!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreği güzel insan,şahaneydi şiiriniz ben elazığda bulundun iki yıl iş icabı tabi ki,yıl 1984 ve 85 di,harpur ilçesinde bundan dahada büyük bir çınar ağacı vardı kocamaaaan dalları ile kapsamıştı kocaman çay bahçesini, ilk gördüğümde hayretler içerisinde baka kalıdım bir zaman,ne kadar kuş varsa hepsi konardı dallarına güzel bir müzik calarlardı cıvıltıları ile hiç gitmek istemezdim oradan,her haftanın en az iki günü orada olurdum çok seviyordum orayı,hep o çınarı seyrederdim şiirinizdeki fon resmindeki ağacı görünce orası geldi aklıma,kusuruma bakmayın hocam, selam ve sevgiler bıraktım buraya. saygılarımla..
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla