Bir hûşû gecesi Usulca öpüyor dudaklarım Gökyüzünden düşen yağmurun hıçkırıklarını. Ellerim sırtımda, adımlarıma tükürerek Kentin sokaklarında yürüyorum.
Ağır, aksak…
Bedenimin devrilmiş yanından topluyorum Saçlarımın aralarında yalpalanmış rüzgârları. İçimde kîyâmét kopuyor. ‘’ -Acının resmi olmaz ‘’ derdi a n n e m… Öyle ya, Binlerce ölünün sağ tarafında üşürken ö ğ r e n i y o r u m.
Sormayın şimdi Aşk’ın aşk’a d’üşüşlerini. Önce bir hançer sanırsın, Sonra yüreğinin giyotinle kırıldığında anlarsın…
Ben bilmem Boyumdan büyük sevmeleri. Ne zaman tırnaklarım içime kadar çekilse Başlar ecelin ten yansımaları.
Tanımazken adını Yanı başına düşüşlerim var(mış) benim. Oysa çocukluğumdan beri yetim kalmışım sana. Siyaha ç’alan gözlerinin Öpülesi yanlarında kaybetmişim âhvâlimi. Aklım ve yüreğim Dile gelseydi zikretseydi sana uyanışlarımı. Lâl kesilirken dudaklarım Ve ağma bakarken, Gözlerimin tenhalığında duyarım Sana sağır kalışlarımı.
Şehrin Perdeleri inerdi aniden Ve bir üveyik tutardı rüyalarım çiğ renginden. îzbé bir hayale dalar giderdim Bâkire ve üryandı.
Sonra Arâpçâ bir lisanın nüânsında öğrendim Aynı dilin Tufanında duâ etmeyi.
Ey göklerin şâvkınâ uluyan dilim Söylenmesi kolay olmayan kelimelerim Susmaya yemin e t m e şimdi Kırpma dişlerini sârnıçlara Anlat bana, ey içimde ki cémir Bir tâvâfûk ardında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mâşûk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mâşûk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine çok anlamlı ve güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sayenizde.Çok beğenerek gözlerim dolaştı mısralarınızda.Yüreğinize,duygularınıza emeğinize sağlık.Saygılarımı sunuyorum.
her okuduğun da başka bir anlam çıkarılacak bir şiir derinlik bakımından ben deyim deniz sen de okyanus gerçi dünya bu ne kadar gezersen gez sadece fanus bu şiiri yazdıran yüreği kutlarım kalemin daimi olsun :)
ne garip yüreği kör olana değil gözü kör olana acıyoruz bizimde şu yüreğimizin kör olmadığını nerden biliyoruz maharet insan gibi yaşamak işte o zaman olmaz körlük ya rab bizi bizden et bizi senden etme yoksa körleşiyoruz
Ne kelimelerin ne imgelerin ne de şiirlerin asla susmaya yemin etmesin. Çünkü şiirlerin çok güzel ve zevkle okuyoruz. Tebrik ederim. selam ve sevgilerimle.
Şehrin Perdeleri inerdi aniden Ve bir üveyik tutardı rüyalarım çiğ renginden. îzbé bir hayale dalar giderdim Bâkire ve üryandı.
Sonra Arâpçâ bir lisanın nüânsında öğrendim Aynı dilin Tufanında duâ etmeyi.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN : HARİKA İMGE VE BETİMLEMELER...BAŞARI YOLUNUZ OLSUN....HAZ ALARAK OKUDUM..GÜZEL VEDE ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ.. TEBRİKLER ...SELAM VE SAYGIMLA