Bu gün günlerden cumartesi Kar yağıyor Ruknettin Ben deliksiz yürüyorum iz/siz adımlarla yürüyorum kaldırımları. Seke seke gidiyorum Çeke çeke gidiyorum. ‘mini mini bir Newton doğmuştu, Yer çekimini bulmuştu’ Öylemiydi o şarkı D-üşüyorum Ruknettin, Masallarda polis çevirmesi var Dilimde telli turnam şarkısı, Durmazsam vururlar mı, Vururlarsa ölür müyüm. Biter mi serüven, Kırkım çıkmadan gelebilir miyim Göğsümde bir devlet yanıyor Ruknettin, İçinde çocuklar İçinde kadınlar, İçinde muhabbet kuşları Ve henüz topraktan doğmamış papatyalar, Acımı tercüme et Ruknettin. Bu şiir böyle başlamamalı, En olmadık yerde Münevverin memeleri Gelmemeli aklıma, Ve reklamlardaki kadın Patates soyamıyor Ruknettin, Münevver gitti, Siyah papyonlu adamın peşinde, Doğan marka bir arabanın lastiklerinde ezdi ergenliğimi, Dönelim Ruknettin, Yalnızlığın dilidir şiir, Ben çay demleyeyim Sen şiir oku Ruknettin, Yüzümüze vur yalnızlığımızı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUKNETTİN-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUKNETTİN-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.