Yani Sen şimdi gülersen; Bütün nükleer denemeler başarısız olur. Bir çocukgülümser, Belki kamuoyu hazır değildir ama, Sen gülersen, Kardeşliğe soyunur harfler. Son kurşunu kendine sıkar savaşlar. Bir çiçek açar. Yani Ne gerek var bilmiyorum, Ama sen gülersen, Bir coğrafyada, Mesela Siirt’e Pervari’de, Gelincikler sapına tutulur. Bir rüzgar yetmez yıkmaya. Mesela Akdeniz, Gözlerinden öper Botanı. Veyahut Ege’yi. Sen gülersen, Anlamını anlatamayan sözcükler, İfşa eder kendini, Yakılır sözlükler.
Yani sen şimdi gülersen; Ben çay içerim, Yanında simit, Günün sabahında değil, Her öğününde. Galiba sen gülersen, Asgari ücretle kral hayat yaşanır. Kışında ısınırız odunsuz. Aralık aralanır. Ellerini oh’lar mevsimlerin. Yani, Cenneti görmedim ama, Ama sen gülersen, Afişleri asılır sokaklara, Mengene gevşetir kuvvetini, Ki, Şairin hafızasındadır o an neyi sıktığını. Çığlıklar çarmıha gerilir, Yalnızlık bölünür kardeş payı.
Yani sen şimdi gülersen; Gökyüzü gelinlik giyer bulutlardan, Kuşatır dünyayı kuşlar. Çeyizini hazırlar bir kent. Tahta bir sandığa neler sığmaz ki, Gülersen, Yani şimdi, Şuan, Bütün savaşlar kesintiye uğrar, Atomlar param parça olur, Kırlangıçlar gülümser, Hiroşima gülümser, Bir hamlede, Bir piyon, Bütün denklemleri bozar, Düşer borç hanesine yazılan rakamlar, Borsanın şefkatli rahminden. Eski bir radyodan, Eski bir kanal, Sabah reklamlarına günaydın diye başlar. Bir fotoğraf rüya görür. Siluetinin en güzel filmi çıkar tavanımın sinemasında. En büyük alkışlar ellerim. Koca bir ödül bile alır belki.
Yani, Bir şeyden değil ama, Hani sen bi gülersen, Galiba devrim olur. En savaşsızından.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANİ, SEN GÜLERSEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANİ, SEN GÜLERSEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yani, Bir şeyden değil ama, Hani sen bi gülersen, Galiba devrim olur. En savaşsızından. SEN ÇOK YAŞA EMİ VE HEP GÜL , GÜL Kİ GÜZEL ŞİİRLER YAZASIN GÜL Kİ SAVAŞSIZINDAN DERİMLERİN OLSUN . BÜYÜK YÜREKLİ ŞAİR
Sevgili ustam; Keyifle okudum. Tek kelime ile muhteşemdi. Emeğinize, yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun. Bu güzel eserinizi bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyor, en kalbi duygularımla sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Esen kalın…
Yani şimdi Sen gülersen Bayram olur Seyran olur Bu gönlüme Derman olur Yani şimdi Sen gülersen ............
Bir şeyden değil ama,
Hani sen bi gülersen,
Galiba devrim olur.
En savaşsızından.
SEN ÇOK YAŞA EMİ VE HEP GÜL , GÜL Kİ GÜZEL ŞİİRLER YAZASIN GÜL Kİ SAVAŞSIZINDAN DERİMLERİN OLSUN . BÜYÜK YÜREKLİ ŞAİR