Şehrin ışıklı panolarına aykırı düşerdi gülüşüm, İllegaldi, inançsız, İdeolojik atardı kalbim, Ağzımdan kan tükürürcesine, Dilimin ucuna gelirdin, korkardım tükürmeye, Seni mevsimsiz sevmiştim biliyordum, Geç kalmışlık, Takvim çaresizliği, Saatin nazından belli. Salına salına dönerdi akrebin etrafındaki yelkovan, Bir bir ömrümden düşerdi zamanı, Oysa, Oysa elimde değildi, ürküyordum, Sen gidiyordun, herkes sana benziyordu, Kent ağlıyordu, Ayakkabısının altı delik bir çaresizlik kalıyordu, Çorapları ıslanmış ilk yağmurda, Senden öteye ne varsa, Delik deşik oluyordu, Mabedim vuruluyordu Singapur’da Veya dünyanın her hangi bir noktasında, Büsbütün inançsızlaşıyordu her şey, Sen kalkıp benden gidiyordun. Yediye bölüyordum her şeyi, Kendinden başka böleni olmayan ben, Ömrümü, seni, bizi, onu, onları, Onlarca oluyordu sonra, Onlarda gidiyordu sonra, Az önce gibi oluyordun, Geçmiş zaman kipine düşüyordum temkinsizce, Ayak bileklerim burkuluyordu. Kendimi en yakın şifa evine teslim ediyordum, Eti senin kemiği senin, Yüreğim gayrı, Yüreğim ellerinde, Göğüs kafesinden azat, ellerinde mahkum, S/ilahsız çıkıyordun yolları, Vurulacaktın biliyordum, Ceketimi almanı söyledim, Üşüyordun, Gözlerin titriyordu, Ben ölüyordum.
Kendimi basıyordum suçüstü, Senin gidişine hayıflanırken, Kaç figüran koydum hayatıma, Sana benzediği için, Kaç ateş söndürdüm eşkıya yüreğimde. İsrafil’in surundan üfledim, Gidişine yakışan en güzel melodiyi, Kaç sigara yaktım cehennem ateşinde, Bilsen iblisin ömrüme attığı kahkahayı. Şimdi ilmik ilmik örüyorum gidişinin sarı saçlarını, Ardından değil, varken yoksundum, Ve ellerin, bedenin her gece bir başkasınınken, Ben düşlerimde seninle sevişirken, Sen çoktan gecenin orgazm çığlıklarını atmıştın, Ayrı bir pezevenk şehvetinde, Ey spermlerini külotuna sıçan piç, Çoktan tohum saçıldı tarlaya bilesin, Hasadı baki bir velet hazırda. Bilesin gidişin ömrünün uzun olduğunu. Ne demişti şair “artık ne sen dönebilirsin bana, Ne de ben kapıyı açabilirim sana” Ve gidişine en yakışan kelimeyi bile başka bir şairden peydahlıyordum. Gülüşünü kütüğüme alıyordum. Babalık bende kalsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYKIRI GÜLÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYKIRI GÜLÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.