Sana öyle çok anlatacağım, Salkımları buz tutmuş günlerim var ki. Ne zaman elime alsam üşütüyor, Cam kırıkları gibi çepeçevre sarıyordu Parmak uçlarımdan kalbime giden yolu.
Bunları bilmeni istiyorum candan ötem... Keşkeleri öyle çok yanılgılarım oldu ki benim. İzanı cüce kalemlerin, Parmaklar arasında oynadıkça sözcüler, Dilde olmayan sofistike kelamların, İki yüzlü şiirlerine şahit oldum defalarca. Çıra gölgesinde büyürken siluetleri, Cüssesini aslan zanneden kediler tırmaladı hep yüreğimi.
Hepsi topu topu bir çizik ti. Zaman hangi yaraya merhem değil ki, Değil mi !... Gün güneşi devşiriyor, Ay geceyi, Akreple yelkovan durmuyor hiç aynı yerde Sadece inceden izi, Arada sızlayan kabuksuz bir yarası kalıyor geçmişin.
Anlayacağın diğer yarım, Yüreğimdeki nemli duvara astığım, Çürümüş bir tablonun dökülen renklerine inat, Her gün tozunu acabalarla silmekle geçti ömrüm. Ve gördüm ki, Ümitsiz anları beklermiş hızır, Külden güle dönermiş yürüdüğün taş, diken tarlası yıllar. Derinliği sığ sular yorduğun da bedenini, Kalbinin huzur kıyısına çekermiş beklenmedik bir el..
İşte o sensin adı yüreğimde mühürlü adam... Uyku geceye, Sen düşlerime aitsin. Onurlu, Süt kadar ak, Güneş kadar sıcak, parlak.
Şimdi kenetlensin aynadaki yüzlerimiz En sadık dualarla Gözlerimizde son bulsun yorgun dünlerimiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLERİME AİTSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLERİME AİTSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu akşam,yine güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sizin sayenizde.Zevk duyarak gözlerim yüreğimi dolaştırdı mısralarınızda.Yüreğinize,duygularınıza,kaleminize,emeğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımı iletiyorum.lütfen kabul edin.
Sizin şiirlerinizi zaten seviyor, beğeniyorum Dilek hanım bunu da okurken duygular yüreğe hükmetti, sayfanıza uğramadığım için affedin, inşallah bundan sonra yine müdavimi olurum bu güzel şiirlerin
Hoş geldiniz Ahmet bey.. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.Sayfamı onurlandırdınız... Nice güzel şiirlerde buluşmak üzre ... Selam ve saygılarımla
Beğenilecek bir şiir.
Gönlüne sağlık.
........................... Saygı ve Selamlar...