Yazmaz oldu kalemim,uzaklaştı periler. İnzivaya çekilip,derunumda kayboldum. Duygularım yok oldu,kalem artık geriler. Kendimi Kaf Dağının tepelerinde buldum.
Dünyanın sonu geldi,insanlık öldü gitti. Buğdayların yerine, toprakta avu bitti. Horoz bile bu sabah,Ya Rabbi diye öttü. İmanslz insanlara, uzaktan baka kaldım.
Günden güne umutlar yok olup da gidiyor. Çobanlar sürüsünü,yaban elde güdüyor. Günahsız masum insan, vebalini ödüyor Huzurlu olmak için,barış türküsü çaldım.
Yolun sonu karanlık,acı yas tutuyoruz. Feryatlar ölümlerle gittikçe yitiyoruz. Deve hamuru gibi,bilmeden yutuyoruz.. İmanslz insanlara, uzaktan baka kaldım
Öz vatanım burası, içerim kan ağlıyor. Kardeş gibi yaşamak,bize birlik sağlıyor Beraberlik olursa, orda kuvvet çağlıyor. Keşke gerçek olsaydı,bu gaye ile doldum. . Yeni doğan bebeler dumanlarla ölüyor. Şehitlerin anası,saçın başın yoluyor. Sebep olan caniler uzaklardan gülüyor. Bitsin artık bu çile,düşünmekten vahvoldum
Bir gün kalemlerimiz mutluluğu yazacak. Kendi mezarlarını,kendileri kazacak. Yüce Rabbin kudreti, her birini ezecek. El ele vermek için,halka ön ayak oldum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazmaz oldu Kalemim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazmaz oldu Kalemim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dizeler anlam doluydu ve anlatım mükemmeldi. Ve kor gibi düştü, bu konuda zaten yangın yeri yüreğime. Yüreğinize, emeğinize sağlık hocam, ilhamınız bol yürek sesiniz daim olsun. Kaleminiz var olsun yazsın... Bilmeyenler bilsin! Duymayanlar duysun! avaz avaz bağırırız, yankılansın deriz sesimiz gök kubbede; başka ‘TÜRKİYE’ yok, bu ülke hepimizin, birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için... bizden başka bize dost olacak yok… Unutmayalım sakın!. bu ülkenin sahipleri yalnızca bu ülkeyi karşılıksız sevebilenlerdir… Gönül soframdan gönül sofranıza muhabbet olsun,
Değerli kardeşim.Türk vurulsa da ,kırılsa da ,bir Türk kalıncaya kadar bu vatanı savunacaktır.sen bundan emin ol.Biz yedi düveli yokluk içindeyken Allah aşkıyla coşup hepsini dize getirmiş bir milletiz.O köpekler sokaklarda havlaya dursunlar.Ellerine 5-10 kuruş verip taş attırsın lar askere,polise.ne kazanıyorlar hiç.Bizde bu vatan millet aşkı ,Allah aşkı ,olduktan sonra bu devleti kimse yıkamaz ve bu milleti kimse yok edemez.Bir çakal,kurdu parçalayabilir mi?Şiirin harika vatan aşkıyla dolu bir şiirdi,kutluyorum,selamlar.
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık her kalem sizin gibi haykırsa inanaın ne terör kalır ne de katiller masum çoluk çocukları katleder. Biz öz benliğimizi unuttuk, biz gerçekten ALLAH'a kul, 'nun Resülü ve sevgili kulu Muhammet Mustafa(s.a.v.)Efendimize gerçekten ümmet olmadık her şeyi yapmacık yaptık,başkalarına gösteriş yaptık,komşumuz aç iken biz para harcayacak şeytani nefsimizi tatmin edecek yer aradık. biz çektik herkese çekiyor.Ülkemizin gelişmesine katkı sağlamak yerine ülkemize zarar vermek için dış güçlere sözlerimizle cesaret verdik her seçimde yenilen ancak ülkemize faydası olmayan bir muhalefet olduk. Ve bastığımız dalı kestik cesaret verdik ülkemizde gözü olan hayınlara..selam ve dua ile..
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık her kalem sizin gibi haykırsa inanaın ne terör kalır ne de katiller masum çoluk çocukları katleder. Biz öz benliğimizi unuttuk, biz gerçekten ALLAH'a kul, 'nun Resülü ve sevgili kulu Muhammet Mustafa(s.a.v.)Efendimize gerçekten ümmet olmadık her şeyi yapmacık yaptık,başkalarına gösteriş yaptık,komşumuz aç iken biz para harcayacak şeytani nefsimizi tatmin edecek yer aradık. biz çektik herkese çekiyor.Ülkemizin gelişmesine katkı sağlamak yerine ülkemize zarar vermek için dış güçlere sözlerimizle cesaret verdik her seçimde yenilen ancak ülkemize faydası olmayan bir muhalefet olduk. Ve bastığımız dalı kestik cesaret verdik ülkemizde gözü olan hayınlara..selam ve dua ile..
Merhaba Usta kaleminizden her zaman ki güzelliğinde harika bir eser gelmiş Biz de bu güzel eseri, okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz yürekten Gönlüne, ömrüne bereket Dualarım ile.Zira"""duasız üşür yürekler"""
Güzel bir şiirdi, uyumlu ve ahenkliydi. Mısralar anlam doluydu ve anlatım mükemmeldi. Bu nadide eseri ve değerli Şairemi yürekten Tebrik ediyorum. En içten selam ve saygılarımla.
Sevginiz daim olsun hiç eksilmesin inşallah.Vatan böyle bir şey işte satırlara sığmayacak kadar ulu ve Yüce, sığmıyor satırlara. Harika bir şiir okuttunuz. Tekrar geleceğim yenilerini okumak için. Saygılarımla
Günahsız masum insan, vebalini ödüyor Huzurlu olmak için,barış türküsü çaldım.
Yolun sonu karanlık,acı yas tutuyoruz. Feryatlar ölümlerle gittikçe yitiyoruz.
Kıymetli Ülkü öğretmenimiz, bu içten sözlerinize duygulanmamak mümkün değil, hep birlikte barışlı türküler yazmak dileğimle... Tebriklerimle... Sevgilerimi demetledim...
Oya gedik tarafından 1/16/2016 11:17:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çevresi ateş çemberi olan cennet gibi bir ülkedeyiz. Küresel güçler böyle bir ülkenin daha da gelişmesini ister mi? Önemli olan millet olarak bizlerin bu bilinç ile birlikte olabilmemiz ama olmuyor. Özellikle ideolojik takıntılarla çalkalanıyoruz. Çok güzel bir şiir okudum; yürekten kutluyorum. saygılarımla.
harıka duygulu şiiri yazan ve yorumlayan şairi ayakta alkışlıyorum hocam bütün dileklerinize candan amim diyorum _______________________________saygılarımla selamlar
belkide şiire ilham getirecek olan periler ülkemin kaosundan yolunu başka yerlere çeviriyordur. yıllardır biz böyleyi, bir gün sizin, bir gün bizim, bir gün onların perileri... herkes arayış peşinde...her zamanki tat ve lezzetinde okumaktan haz aldığım dizelerdi. tebrikler ve saygılarımla...
günümüzde yaşanan acıları dile getiren oldukça duygulu buruk bir eser. yorum ve şiir çok güzeldi sayın Hocam. kaleminize nefesinize sağlık. bir kıta noksan kalmış sanırım...
Yolun sonu karanlık nereye gidiyoruz. Feryatlar ölümlerle gittikçe yitiyoruz. Deve hamuru gibi,bilmeden yutuyoruz. Bomba silah sesleri,arasında çok yıldım...yüreğinize emeğinize sağlık şairem...
Yeni doğan bebeler dumanlarla ölüyor. Şehitlerin anası,saçın başın yoluyor. Sebep olan caniler uzaklardan gülüyor. Bitsin artık bu çile,düşünmekten vahvoldum
Bir gün kalemlerimiz mutluluğu yazacak. Kendi mezarlarını,kendileri kazacak. Yüce Rabbin kudreti, her birini ezecek. El ele vermek için,halka ön ayak oldum.
Yeni doğan bebeler dumanlarla ölüyor. Şehitlerin anası,saçın başın yoluyor. Sebep olan caniler uzaklardan gülüyor. Bitsin artık bu çile,düşünmekten vahvoldum
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN : FON MÜZİĞİ VE YORUM AYRICA GÜZELDİ..YİNE USTACAYDI...HAZ ALARAK OKUDUM..GÜZEL VEDE ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ.. TEBRİKLER ...SELAM VE SAYGIMLA
Yolun sonu karanlık nereye gidiyoruz. Feryatlar ölümlerle gittikçe yitiyoruz. Deve hamuru gibi,bilmeden yutuyoruz. Bomba silah sesleri,arasında çok yıldım.
Duyarlı yüreğiniz hiç susmasın şair arkadaşım. İnşallah özlediğimiz mutlu günler yakındır. Sağlıcakla kalınız...
Yolun sonu karanlık nereye gidiyoruz. Feryatlar ölümlerle gittikçe yitiyoruz. Deve hamuru gibi,bilmeden yutuyoruz. Bomba silah sesleri,arasında çok yıldım
Şairin yarası bitmez, kendi derdi bitse başkasının derdi ile dertlenir bu yüzdendir ki birini sarsan öbürü kanar, kalem susarsa şair yanar, yürek kanar. Şairin kalemi yazmaya meyyaldır, mecburdur. Tıpkı şiirde olduğu gibi yazmaz diye başlayarak ironi yapan kalem, devamında adeta dizelerden bir yüreğin sesini haykırmakta... Yüreğimle kutladım Ülkü hanım. Selamlarımla...
Öz vatanım burası, içerim kan ağlıyor. Kardeş gibi yaşamak,bize birlik sağlıyor Beraberlik olursa, orda kuvvet çağlıyor. Keşke gerçek olsaydı,bu gaye ile doldum.
Ne hale geldik böyle.? Yaşanan bunca kahredici olaylar, çekilen ıstıraplar,nasıl uyuşuk,tepkisiz bir toplum haline dönüştük anlamak zor.Ortalık karmakarışık,güneydoğudan sürekli şehit cenazeleri geliyor.Artık sözün bittiği yerdeyiz. İçeriğiyle,gerçeklerle buluşan sözde yankılanan dizelerdi. Duyarlı bir şiirdi,hayatın betimlemesi,içim acıdı.:((( Sesinizle,sözünüzle,fon resmi ve müziği ile derin şiir anlayana elbet.Kaleminizle,kelamınızla sağ olunuz,var olunuz,öğretmenim.Tebriklerimle.Sevgi ve selamlarımla.