kırlangıçdönümüydü; sık sık uğradığım bir sığınaktı; kalan, yatan yoksa sindiğim biricik çatıydı, gözlerimin iyi gördüğü günlere ait kitaplarım ve balıkçı malzemelerim toza bulanmıştı. her tarafından sızan yel ceryan yaptıkça omuzlarım tutulmuştu...
kırlangıçdönümüydü; askerlikte ali okulunda öğrenmiştim okumayı da, yazmayı da; sabah sporlarında öğrenmiştim koşmayı da, türkü söylemeyi de...
kırlangıçdönümüydü; denizden yana kuvvetlice bir lodos vurdu kitabımın sayfalarını. kelimeler, sözler allak bullaktı, okuyamazdım, susmak zorundaydım.
Susmayı beceremedim Haykırdım: "buldum, buldum!" o şiiri ama kırlangıçdönümüydü; kelimeler, sözler allak bullaktı, okuyamazdım... okuyamazdınız... kırlangıçdönümünde kitabım yaprak yaprak dökülmüştü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kırlangıçdönümüydü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kırlangıçdönümüydü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan ihtiyar olmaya karar verdiği gün ihtiyarlar. ------------------------------------------------JEAN ANOİLH ......................... Saygı ve Selamlar...
kırlangıçdönümüydü; sık sık uğradığım bir sığınaktı; kalan, yatan yoksa sindiğim biricik çatıydı, gözlerimin iyi gördüğü günlere ait kitaplarım ve balıkçı malzemelerim toza bulanmıştı. her tarafından sızan yel ceryan yaptıkça omuzlarım tutulmuştu...
kırlangıçdönümüydü; askerlikte ali okulunda öğrenmiştim okumayı da, yazmayı da; sabah sporlarında öğrenmiştim koşmayı da, türkü söylemeyi de...
Muhteşem kalemden muhteşem bir eser hayranlıkla okudum kutluyorum üstadım yüreğinize sağlık dileklerimle saygılar sunarım
Çok az insana yakışır hem yazı yazıp, hem şiir yazmak. Onun için de kalemi çok sağlam olmalı. Sen de bunlardan birisin bana göre. Böcek veya kurdele almış hepsi hikaye benim için. Ben sana bu şiirin için güzel bir on puan takdim ediyorum. Hem de helalinden.
Susmayı beceremedim Haykırdım: "buldum, buldum!" o şiiri ama kırlangıçdönümüydü; kelimeler, sözler allak bullaktı, okuyamazdım... okuyamazdınız... kırlangıçdönümünde kitabım yaprak yaprak dökülmüştü... Şair hazin di; gerçek kesitlerdi, şifresi kalemde saklı, suskunum son nokta da efendim...
bazı şeyleri oğreten bir şiir.... toza bulanan ekmek parasi, alinin okuldan çok şey öğrendiğini, ve bazi aci veren durumlarda, susmanın çare oldugunu... yüreğinize sağlık .
Bir solukta bitti, Oldu mu.? Olmadı..! Daha uzun olmalıydı, doymalıydık şiire.. Yine de ben, kalbi duygularımla kutluyorum usta şairi... ____________ Selam ve dualarımla..
Can komutanım, inanın ki bu şiiri paylaşmamın bir nedeni de siz oldunuz, bir başka deyişle son Antalya geziniz ve torununuzla buluşmanız. Ne alaka demeyin, kırlangıçdönümünün ömrümüzün son baharı olduğu ve bu tip küçük sevinmelerin de sonunun gelmekte olduğunu düşünmek yazdırdı bunları. Şiirdeki şiir bulmak bunun özeti... Askerlik ömrümüzün en dingin dönemi ve herkes askerliğe kadar cahil, tecrübesiz biridir ve askerlikle pişer, öğrenir çoğu şeyi; beğendiğiniz mısralar için teşekkür ederim...Saygıyla
şiir tadında olmuş
tebrikler