Sonra bir gün Bir savaş başlar. An ل sızca… Ve Çocuklar, Babalarından önce ölür, Genelde bu coğrafyada.
Bir vagonun penceresinde seyahat eder kelebekler. Hüznün kutsal çeşmesinde yıkarsın yüzünü, Bir ayıp şarkı olur her şey Eski gramofonlarda. Çocuklar ölür Ürperir bilincimin duvarları. Nemli bir mabette soyunuyorum günahlarımdan, Üstlenirim bütün acıları, Sevginin beyazlığında bir sancı tutar avuçlarından. Ansızın tükenir her şey, Anneler de ölür. K/âğıttan kayıklara biner, Yağmur suyunda Yavaş yavaş akar kelimelerden. Hiçlikte randevu veriyoruz birbirimize. Ne o geliyor Ne ben Hiçbir şey olmuyor. Sonra; Abdulselam Bugün diz boyu insanlıktan bahsetti. Diz boyu aşktan… İç çekiyordu rüzgar, Birde süpürgeli cadılar Çok çirkin Abdulselam Ve Beyaz bir rüyanın ortasında Ölmek, Affedersin ama Tanrım çok aptalca. Çoğul kırmızı günlerde Sokaklar irin kokuyor, Sizin nefesiniz ölüm, Genleriniz küfür. Andınız mı Geçmişinizi anın, Ya da anmayın geçm/işinizi sikeyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UZUN ince BİR ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UZUN ince BİR ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.