bir fotoğrafın penceresinden bakmak şöyle geriye doğru izlemekti özlemin sözlerini mesele mektup yazmak değildi aslında kapalı kapılar ardında bir cevap beklemek ya da bakışlarımın sadeliğine izlerini sürmek hepsi bir umut çıkmazıydı belkide kusursuzdu ayrılık, uzundu saçların kadar hayal meyal hatırladıklarımın bir busesiydi küçük bir resimden sana bakmaktı hepsi..
…
bükecektim dudaklarımı çelikten bile olsa bükmeliydim de zaten acısa bile bedenim nedeni belliydi aslında geçen yıllarımın farkındaydım elbet her gece yattığım acıların oysa ben ellerine bile dokunmamıştım sarılmamıştım hiç kollarına şu hasrete dokunduğum kadar, yaklaşmamıştım sana..
…
ara sıra yağmura tutuyorum çerçeveyi ağlamayan ne varsa içinde hepsine gözyaşlarımı damlatıyorum belki biraz sahte olacak ama, olsun ben böyle de avunuyorum..
…
çekilen dertler mi, resimler mi? görülen gözler mi, gönüller mi o yan yana durduğum neydi öyle, kimdi? neyin nesiydi şu kağıt parçasına işlenen şimdi fotoğrafını çekseler kalbimin gelip de kim çizebilirdi içimi..
…
sen hiç bir kalbin, gördün mü bakışlarını uzaktan uzağa? ben gördüm, an ve an sonsuzluk gibiydi sırf bana ait olsun diye, kaybetmemek için kendimi kaybetmiştim nice yokluğuna rağmen içimde hala sana, bir neden var şimdi en azından bir cesaret kaldı içimde o fotoğraflarına bakabilmek için..
…
BİR FOTOĞRAFIN PENCERESİNDEN BAKMAK - Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir fotoğrafın penceresinden bakmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir fotoğrafın penceresinden bakmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen hiç bir kalbin, gördün mü bakışlarını uzaktan uzağa? ben gördüm, an ve an sonsuzluk gibiydi sırf bana ait olsun diye, kaybetmemek için kendimi kaybetmiştim nice yokluğuna rağmen içimde hala sana, bir neden var şimdi en azından bir cesaret kaldı içimde o fotoğraflarına bakabilmek için..
duygu harmanında savrulmuş özgün dizelerdi, kutluyorum..
MERHABA MERT KARDEŞİM.YÜREĞİNİN DERİNLİKLERİNDEN DAMLAYAN BU HÜZÜN VE HASRET ŞİİRİNİ OKURKEN BAYA DUYGULANDIM.HASRETLİK ÇOK ACI.O RESİMLERLE AVUNMAKSA DAHA ÇOK ACI.AMA NE YAPARSIN BAŞKA TÜRLÜ OLMUYOR.İNSAN RESMİ GÖZYAŞI YERİNE YAĞMURLA BİLE ISLATABİLİYOR.KUTLUYORUM BU GÜZEL ŞİİRİ,SELAMLAR.
Kim dedi agliyorum diye masadaki kağıt kalem mi? oysa acı çektiğime dair anlatacaklarım olsun diye vurulmustum.. Kan kizili bir karanligin ortasinda resmine bakarken , Yaşayabilirdim bir ömür Saclarin kadar uzun olmasa kısa kesîlse'ydi ayrılıklar
Kalem yazmış en hosundan zaten bizim ki tebrik Ustad en cokundan Selam ve hurmetle