Önce bir kıvılcım sonra bir yangın Sönmez bir ateş ve içim alev alev Ve bir adın ve bir kadın var şimdi Ya sen beni kendinden sayarsın Ya da ben düşer içine severek yanarım Ki ben yola çıktım bile Bir ömür ömrünle tutuşmaya geliyorum Gök kızıl, yerde depremler olsa Seninle el ele yürümeyi seviyorum.
Seviyorum ateşle yürümesini Yangın ol sen alevlensin yollar Kızarıp yansın yolunda ayaklarım Haykırasım var şimdi ismini dünyaya Bir duyan olsa da olmasa da Sağımdan soluma yakasım var ışığı.
Hadi bir sevda türküsü dinle O da yaksın sözlerinde içimizi Söylesin ayrı kaldığımızda özlemi Gözlerimde yanan sevda ateşini Söndüremeyen o cümle alemleri Dinleyin dostlar nasıl sevdiğimi.
Yarı kırbaçlıyor sanki hayat Olmadığında her şey eziyet berbat Yokluğunda sanki yüce evrende Yalnızlığı tatmış bir dünya var Sıcaklığını kattığında yüreğime Yeryüzünde yaşanır bir ömür var.
Aşığım ateşin en yüce koruna Razıyım gözlerinde bir köz olmaya Yanmışım yıkılmışım önemli değil Yokluğunda alıştım ben toz olmaya.
Bak pencerende bülbül sesleri Ben kalbindeki şehrin Fatihi Sen gözlerimin sönmeyen alevi
Hadi bir ateş yak alevlen Ben sevda diye girerim içeri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bin Alev Bir Sevda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bin Alev Bir Sevda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün dikkatimle duygularımla şiirinize eşlik ekmek üçüncü kez sayfanıza geliyorum.
Her okuduğumun yarısında işte olduğumdan arkadaşlarımın bilgi isteklerinde onlara dönüp yardımcı olduktan sonra tekrar şiirinize dönüyorum. Ve nihayet üçüncü seferde tamamlayabildim
Sevmek, ölçünün ver tartının geçerli olmadığı tek alandır.
Yürek sesi kendinden başka hiçbir sesi dinlemek istemez…
Onun dingilliyi üzüntüsü coşkusu mevsimlere benzer…. Şiirinizde bütün mevsimleri hissettirtiniz.
Gün güzeldir ama sabah öğlen akşam vardır ve geceye taşınır. Günün bile her saatinde insan çok daha farklı duygular taşıyabilir. Ki bir günü 1 yıl ile karşılaştırdığımızda yine dört mevsime düşüyor. İkisine şöyle uzaktan baktığında birini uzunca diğerini ise uzunca tarif ediyoruz. Ya peki her ikisi de göz açıp kapayıncaya kadar gelip geçmiyor mu.?
Ben aslında 4 mevsimi 1 günde anlattım. Siz 3.de buldunuz. Ki Gönülden İlk gelişiniz gibi teşekkür ederim.
Öncelikle Kaleminiz Daimi Olsun. Güzel Eserlerinizle Gönül Sayfama Hoş Geldiniz. Ömrünüze Bereket Olsun. Çok Teşekkür Ederim. Saygılarımla Efendim.
Değerli şairim Sayfanızda güzel bir şiirinizi okudum ilhamın bol olsun kalemin hiç susmasın nice böyle güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalın sağlıcakla
Düz şiirden fazla anlamam, ama bu şiiri okuyunca anlamı, akışı, kısaca şiir bir bütün kulağımızda hoş bir seda bıraktı, nice güzel şiirlere, kalın kalın sağlıcakla selâmlar
BİN ALEV BİR SEVDA Yarı kırbaçlıyor sanki hayat Olmadığında her şey eziyet berbat Yokluğunda sanki yüce evrende Yalnızlığı tatmış bir dünya var Sıcaklığını kattığında yüreğime Yeryüzünde yaşanır bir ömür var.
Bu çok güzel ve anlamlı şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selâm ve saygılarımla.