Ve sözler zamanla gün değiştiriyor Yer değiştiren hayallerin belirgin iziyle Bir haftalık yol kalıyor belki de geriye Git ya da kal dercesine garip bir düşünce Üç gün içinde adrese teslim et dercesine İadesini oluşturuyor kalbimin sessizce.
Ve gün de vaktiyle söz değiştiriyor Dün söylenen sözlerin yalanı sevmesi gibi Kelimeler susuyor, dudaklar kitleniyor Bir yağmur bekliyorsun başından aşağıya Kızgın bir güneş beliriyor o sabah İfadesi doğuyor sözlerimin dudaklarımda.
Hiç düşünmüş müydün bağdaş kurduğunda Başını öne eğip dizlerine baktığında Boşalan o ellerin buz gibi kaldığında Hele dudakların susuzluktan kuruduğunda Ellerin kalbine yanaştı mı hiç.
Zor oldu belki yavaşça yürüyerek Kısa kısa adımlarla ardıma dönerek Gözlerindeki ayrılığa bir poz vererek Usulca yaklaşmıştım o yangın yerine Küllerimiz var belki alevler içinde Yak bir sigara şimdi dumanlı gökyüzüne.
Unutma Küçük bir küllük al ellerine
Değişen tüm duyguların gölgesinde Gittim evet tek bir yol kalmıştı geriye Kısa bir zamanın en çaresizliğinde Belki bir gün, belki bir hafta Hepsi bu işte kısacık Çok çabuk hızlıca sessizce gittim Ve geriye yana yakıla gözlerim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Hoşça Kal Kadar Büyüktü Sevgim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Hoşça Kal Kadar Büyüktü Sevgim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel muhteşem bir şiir canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiirinizi kaleminiz kavi ilhamınız daim ve sonsuz her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi günler diler sonsuz saygılar sunarım...
Sevdâya sitemli duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
çok güzeldi, çok acıklıydı, öğüt,sevgi ve iözlem vardı,Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla