İlk değildi bu olsaydı keşke Günlerden yine bu gün perşembe Cuma, cumartesi, pazar olsaydı Ne fark ederdi sence Hepsi bir pişmanlıktı sadece.
Yıkımı ertelenmiş bir şehrin Son aşıklarıydık biz Yeniden başlayan tüm günlerin Akşamında bakıştık seninle Bir battık bir çıktık sadece.
Siyah bir geceye güvendik seninle Parlak bir yıldız sandık kendimizi Güneşe benzetirdik gözlerimizi Gizlice izlerken seni sen gülümser Yavaşça düşerdin gökyüzünden.
Güneş olduk kor olduk belkide Kül olduk Her bakışta yanıp söndük sadece.
Faydası yok geçen saatlerin Dönüşü olmuyor delip geçen günlerin Sorgusu anlamsız kalbinden edenlerin Yarası kapanmıyor öldürülen sözlerin Varsa yoksa ne kaldıysa şimdi içimde Hepsi ahını aldığın şu kalbimin.
Buz gibi değilim şimdi Yangın olup da yanmadım da gidişine Belki bu sıra öyle sesli gülemem Ama kırılıp üzdürmem de kendimi Belki biraz suskunluk alacak yerimi Sadece gittin o kadar yani.
Çok bir şey değil Seni benden biraz bahar Biraz da rüzgar aldı sadece Bir fırtınaya döndüğünde gözlerin İyi giyin üşütme ıssız denizlerde Alaca karanlık çöktüğünde üzerine Yalnız bir adamı oyna sessizce.
Hadi bir ateş yak aydınlansın Ne gizliyorsan haykır bu gece Ne biliyorsan at içine yüzdür denizde Bırak batsın kurduğum tüm hayallerim Alışılmışlık var nasıl olsa kaderde Dibini görmüşlüğüm var yalnızlığın Sakın ha öfkeli sanma beni ezelden Gün doğumundan batışına kadar Ben yine doğarım kendimden
Bak yine sabah oldu Güle güle pişmanlığım ağlamadan kal Yüzün yağmura benzemeden senin Sen de bensizce hoşça kal.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güle Güle Pişmanlığım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güle Güle Pişmanlığım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk hikayesinde ki yılınlıkların özetini okumuş gibiyim. Pişmanlığın narında yanar insan dilerim ki sen yanma üstat. Seçki kurulunu ve sizi tebrik ediyorum harika bir eser okuttunuz bizlere vesselam. Yüreğinize sağlık, burkulmasın yüreğiniz:((
Pişmanlıklar bir takım hataların düzeltilmesi yönünde olduğu sürece yanan da yakanda doğrusunu mutlak bulur demektir. Değerli yorumunuz oldukça güzeldi teşekkür ederim. Kıymet kattınız.
Hüzünlü gidenlerin güneşli günler de bırakır bazen. Ki bunların da farkına varmak ve buna göre de yaşamak gerekebilir. Kıymetli yorumunuz ile değer kattınız Teşekkür ederim.