Kar ve çamur biraz da yağmur Biraz da gökyüzü kızgınlığı Dünün bugünün ve yarının hatırına Belirsiz ay ve yıllarıyla Biraz hatırlar oldum seni.
Biz yitirdik şansımızı o gün Belki hepsi boş zamanın hoş kırıntısı Mavi sabahların parçalı bulutlarıydık Bir güzel yağmur yağdı üzerimize Oraya buraya kaçıştık anlamsız işte Ayrı köşelerden bakıştık seninle Dur durak bilmeyen saatlerin savaşında Bir gün bile değildik birbirimizle Geceyi giyindik alaca karanlıkta Sık sık durulur dalgalanırdık arada Yıkılırdı dağlar çökerdik eteklerine Yarına susup dünü konuştuk, yorulduk Biz aslında o gün hiç yoktuk.
Git demedim kalacağın yoktu zaten Bilindik sözlerle avutmak imkansızdı Kırık pirinçlerin iri taneleri gibi Düşüverdik ansızın kısık ateşlere Yandık mı yanıldık mı hiç bilmiyorum Sen yıkıldık san ben yakıldık Ne hacet ki soğutmaya şimdi Ne gerek yeni binalar yapmaya Buzdan heykeller bıraktık meydana.
Gün her sabah yenilerken kendini Geceyi bıraktı baygın yıldızlara Sen ışığını söndürürken gözlerimin Doğan her güneş doğudan battı Sen günü gün ederken bir zamanlar Ben geceyi evimden saydım hep Sen güneşe karşı uyurken o gün Ben yıldızlarla uyandım.
Ne olurdu yani şimdi En fazla bırakırdım kendimi Şöyle derin bir uçurumdan aşağıya Ölmesi gömülmesi ayrı bir şey de Mesele seninle aynı çukura düşmekte Yeniden geri ölmekti hadise.
Acında şehitliğe ermişim gibi Öyle derin bakma gözlerime Ben hiç cenneti özlemedim ki Hiç o kadar kalmadım içinde
Güneş her mevsim açar elbette Yaz dediğin nedir ki O da üşütür günü geldiğinde Biraz beyazlayan düşlerimde Sadece biraz kar yağdı üzerime
Yanılıp aldandım çok şey anladım Sadece biraz kendimi tanıdım Gözyaşlarımı tanıdım sessizce Seninleyim diyenler oldu öncesinde Geçmişe biraz selam söyle Bir kaç kuruş borç vardi hani Tüm iyi niyetlerin sahteliğinde Tüm alacağından vazgeçti de.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçmişe Selam Söyle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçmişe Selam Söyle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli eski dost kalem Değerli şairimiz, Öncelikle hoş geldiniz. Gönülden yazdığınız her söz kıymetli anlamlar katıyor. Ve yine değerlendi dizelerimiz sizinle. Teşekkür ediyorum. Saygılarımla.
Ya degerli inşat işçisi hepimiz inşat işçisiyiz de Bir çogumuz bu kadar güzel binalar yapacak kadar usta olmadik güzel siirinizi begenerek ve taktir ederek okudum tebrik biraktim saygilar selamlar
Değerli dost kalem. Öncelikle sayfama hoş geldiniz. Değerli yorumunuz ile onur verdiniz. Ustalar üstatlar binalar bahane gönül muhabbetiniz şahane. Gönlünüz var olsun. Teşekkür ederim değer kattınız.
Kül Kedisini duymuştum da, Gül Kedisini sayenizde şimdi öğrendim. Öğrenmenin yaşı olmadığı gibi zamanı da olmuyor. Ki böyle güzel sözler arasında hala yeni bir şeyler öğreniyoruz. Güzel yorumunuz sayenizde eser daha fazla değer kazandı kıymet verdiniz. Teşekkür ederim.
yüreğine sağlık usta kalem şiir ustanın dilinden düştüğünü gösteriyor biz okuyucuyuz belki şiir diye karalama yapıyoruz şiir ustalarının şiirlerini okuduğumuza şiir böyle yazılırmış diyoruz tebrikler
Gönülden olan her şey güzeldir. Ustalık insanın kaleminden ziyade yüreğinde saklanan o güzel sözlerde tabiki. Yazmak bir sanat, okuyabilmek ayrı bir sanat. Fakat her ne şekilde olursa olsun biriken duyguları kalıcı bir şekilde yazarak yaşatmak ayrıca bir sanat. Bu sanatınızdan dolayı da sizi de ayrıca tebrik ederim. Bizimkisi sadece bir kaç sözden ibaret. Ne mutlu ki gönlünüze biraz dokunduysam. Saygılarımla efendim.
Sayfanızda güzel şiirlerinizden birini daha beğenerek okudum yüreğine sağlık kalemin hiç susmasın nice güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalın sağlıcakla
İyisi ile kötüsü ile
Tebrikler