Dudağımda duman izleri gözlerimde izin Sesimde tarifsiz cümleler var Hiç anlayamadığımız kelimeler konuşuyor Sen susuyorsun, ben zorunda kalıyorum Yolların seslenişini duyuyorum Gel diyor usulca, git diyor yavaşça Kanımız karışıyor sonbahara, değişiyor rengi Canımız gidiyor fark etmeden Bir yağmur başlıyor, gök yüzü mü ağlıyor? Bir çanta dolusu gözyaşları Nereye akıyor Nereden gelmişti nereye gidiyor Kimse bilmez gittiği şehri, bilinmez Rüzgara mı sormalı adresini Yerle bir olurken falcının söz yaşları Yıkılan hayallerde kıyamet alametleri Sanki bir gün sonra ölecekmişiz gibi Hatırlamıyorum doğum günlerimi Hiç bilmem yıl başı hikayelerini Kimse görmedi bayramda öptüğüm elleri Hani yürüdüğümüz o sahil günleri Oturduğumuz o çay bahçeleri Bir yudum kahvenin hesabını soruyor şimdi Sen içiyorsun ben ödüyorum Sımsıkı değer vermenin bedelini Ne güzel değil mi? Sen bittin, ben gidiyorum Konuşabilirsin şimdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen İçiyorsun Ben Ödüyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen İçiyorsun Ben Ödüyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.