Gider gibi bir şey değil bu Hani öyle ardıma baka baka gitmiyorum Gözlerimde bir heyecan yok Ne bir sıcaklık ne bir üşüme var içimde Öyle dümdüz bir adamım işte Kırık dökük hayallerin eşliğinde Sesimde kısık bir veda türküsü Boş satırlar savaşıyor şiirlerimde Sen yazıyorsun ben siliyorum artık Ara ara gidip gelmek gibi bir şey değil bu Geçen her günün özetini sunuyorum sana Bir zamanlar deli gibi andığım adını Şimdi gizemli bir nedenle karalıyorum Hepsi bembeyaz bir sayfa adına değil Siyah düşlerimin hatırına gidiyorum Neydi böylesine acı ya da çaresizlik? Ağlıyor muydun Ağlatıyor mu? bıçak gibi defalarca saplanıyor muydun? Ne gerek her an delik deşik etmeye Son vuruşlar geliyor şimdi aklıma Bir film karesini diğerinden koparır gibi Seni benden kılıç gibi kesiyorum.
Garip sözler çeler insanın aklını bazen Unutuldum mu, unutulur muyum gibi İnsanız hepimiz, olacaktır keşkelerimiz İlerisini düşünmediğin zamanların Gerisine düşeceksin biliyorum Sen üzülme, ben öyle yaralamayı bilmem Bir gün gelirsek seninle göz göze bil ki Gözlerim de keskindir kılıcım gibi.
Ağır olur belki çektiğim bakışlarım Olur da bir inada bağlarsın umutlarını Sanırsın ki hala güler yüzlüyüm sana Sanki yokluğundan ağlıyormuşum gibi Yalan yanlış düşünceler gelmesin aklına Yalan dedin de şimdi aklıma geldi Hiç aşka bağlamış mıydın kendini?
Bir masal diyelim hepsine kırılmayalım Gidenle kalana üzülmesin kimse Tatlı bir hikaye gibi anlatılsın Çöküp dizlerine dinlesin çocuklar Keskin bir kılıçtan bahsetmiştim hani Eski bir savaş gibi anlatma sakın Arada ağlarlar susturamazsın belki Sen üzülme küçüktür onlar duramazlar Bittiğinde masal gülecektir hepsi.
Şimdi saklı bir gizemle İçinden de olsa sende gülümse Varınla yokluğun arasından bak bana Ya da da kabul et hepsi eski bir hayal Gök kubbenin yüce duaları adına Kılıçtan keskindir gidişim Gök mavisi gözlerimle hoşça kal.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kılıçtan Keskindir Gidişim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kılıçtan Keskindir Gidişim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Garip sözler çeler insanın aklını bazen Unutuldum mu, unutulur muyum gibi İnsanız hepimiz, olacaktır keşkelerimiz İlerisini düşünmediğin zamanların Gerisine düşeceksin biliyorum Sen üzülme, ben öyle yaralamayı bilmem Bir gün gelirsek seninle göz göze bil ki Gözlerim de keskindir kılıcım gibi.