yokluğunda sorular uyurken tüm cevapsızlığında düşerken meşgüle aranan ıssız dağlarımda tutunurken yalnızlığa vurulurken dalga dalga sahil kenarlarına uzanırken yokluğuna yutkunurken düğüm düğüm bir istanbul boğazında buğulanırken pencerem susarken martılar rüzgarın tüm acımasızlığında bölünürken deniz, parçalanırken yüreğim kırılırken umutlarım aşkların ilk sofrasına yücelirken ayrılık özenirken yurdumun loş sokaklarına bahar olur hayat, durur, kış olur içim, susar bu son mevsimin mayhoş sayfalarında öylesi güzel bir yazı terk etmek gibi kışa sessiz bir ömür bekliyor beni dokunuyor hançerin en keskin yanıyla sırtıma dirhem dirhem ölümle yükleniyorum! ağırlaşıyor yıllar adaletsizce yokluğunda yazılırken alnıma, bir şair ölüyor içimde dayanırken mahşere, yok olurken saatler sokulurken yalnızlığın bu son karanlığına her nefes bir hece, her cümle bir bukre kazınırsa içime, düşerse göz kapaklarıma bil ki bir serçeyim ben, bu ilk damlam! ölür giderim ben! şu ölüm yüklenen son satırlarıma..
…
ÖLÜM YÜKLENİYORUM – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm Yükleniyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüm Yükleniyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah ne hüzündür o Boğazın sularında kaybolmak 'gün batımı hüzünler kıyıya yelken açmışken tutunup hüzünlü bir şiirin ucundan salı vermek tüm kokuları Marmara'nın üzerine .ve uzanmak boylu boyuna o muhteşem sevgili İstanbul'un koynuna. ..ne muhteşemdir ölmek İstanbul'da..
24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlu Olsun... Şiir yazmak için Şiirde Ş harfini öğreten öğretmenlerin ellerini öperim. Şiirinizi beğendim... .............................. Saygı ve Selamlar...
dokunuyor hançerin en keskin yanıyla sırtıma
dirhem dirhem ölümle yükleniyorum!
dizeler muazzam... şiirler mükemmel...