İmkan’sızındım sadece çıkamadığın dört hüzün yürek duvarına astığın şimâlsiz resimdim belki de.
...ucu yanmış mektuplarım şahidimdir ki çok sevmiştim seni !
Sensizliğinde s’üzülürken ben geceye parmağıma taktığın yüzük, yüreğime bıraktığın ateşle nişanlanırken biz çoktan nikahına oturmuştuk ayrılığın, kıymıştık geleceğe.
Saçlarımı taramak huzur veriyordu biliyorum sana sevdamın bayrağı dediğin o dalgalarında t’arıyorum şimdi seni.
Bahanelerle yaşlandırmaya lüzum yok bırak baharında yumsun gözlerini sevdam.. Bırak en güzel çağında gençliğinde gömeyim kalbimin sığ köşesine ki aklımda nefretle ihtiyarlamış sevgin kalmasın..
Alnıma sürdüğün sevdanın karası kurşuna çevirmiş olacak ki duygularımı ayaklarım taşıyamaz oldu bu yüreği. kıyasıya mecâlsizim..
-ah başına buyruk kınalı sevdam, kaldık yine koyu karanla başbaşa ...
Oysa; eski salonlarda kilim dokuyan iki gönül olacaktık Sen bakışlarına beni nakşeden, ben bakışlarında kaybolan iki zanaatkar.. Nâfile..
çek artık ellerini sevda/m/dan, kirletme onu da bahanelerinle.. ve kal, dön’me gittiğin o vefâsızlar şehrinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevda Karası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevda Karası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beğeniyle okudum Kutlarım Yüreğinin sesi daim olsun yürek sesiniz hiç susmasın kaleminiz daim olsun efendim sevgıler diliyorum tüm şiir seven yüreklere
GÜNÜN İNCİLERİ:.. Yalnız seni sevenleri sevmek sevgi değil, değiş tokuştur. - Cenap ŞAHABETTİN - Sevgi saygı aşkın ilk ham maddesi. - İsmailoğlu Mustafa YILMAZ - Tek Bir Güne Sığmayan Tüm Öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlu Olsun. - ADEBİYAT DEFTERİ -
yitirdiğim sevincimin bir yakasına sığdırmıştım seni, senle yaşadığım sensizlik iken nakaratı o makamsız şarkı her çaldığında, çalıntı sevinçlerimin hüzün yakası hele ki miraç bildiğim ölüme bu kadar yakınken yokluğunu tüm yoksunluğum, varlığımın eşkali hepten kayıp.
hangi aşk var hüzünden geçmeyen ve yitip gitmeyen hangi sevda karsı yokki izi bir ömür çıkmayan. ne güzel işleniş şiir ve yorum da hayat vermiş muhteşem yürek burkan buğulu sesi ile.sayın İnecik' her iki yüreğe selam ve teşekkürlerim ile.
Bir şiiri okuduğumda kendimden bir şey buluyorsam daha çok okuyorum ve o şiir aklımda iz bırakıyor. Şiirde aradığım çok şey vardı kısaca Kutlarım saygı ve selam ile.
Şiir yazmak için yaratılmış bir kalem belli ki
Yüreğe, emeğe, kaleme, kelama selam ve saygılarımla...