(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ İNSANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ İNSANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adana ilinin garip NİGAR’ı. Sonsuz sevgisidir elinde varı. Mekan önemsizdir, gönül diyarı, Ben sevgiyi orda gördüm. Diyordu. ŞİİR GÜZEL,YORUM GÜZEL KONU GÜZEL.TEBRİKLER ŞAİR VE YORUMCUYA
hiç umulmadık anlarda,yerlerde böyle yürekler karşına çıkıverir..bu sefer şairin karşısına çıkmış..dizelere ordan okuyucunun önüne gelmiş..güzel dizelerdi..kutlarım..
Mükemmel güzellikteki şiiriniz ile size KUTLAMALAR... VE TEBRİKLER... Elleriniz dert görmesin gönlünüz sağ olsun. Sayın Nigar Zengin hanımefendi'ye ben de sevgi ve selamlar iletirim aracılığınız ile..Eğer hayatta iseler?Değiller ise Allahtan rahmet dilerim kendilerine.Size de başınız sağolsun derim. Şiiriniz beni çok duygulandırdı.Bana annelik eden çok sevgili rahmetli babaannemi anımsattı. Allaha emanet olunuz efendim. Saygı yüklü selam ve sevgilerim ile esen kalınız.
hocam beni cok duygulandirdiniz benim icin bir onur idi yureginizde kucukde olsa iz birakip bu kadar guzel siir yazmaniza neden oldum diye cok mutluyum yureginize saglik saygilar.