Bugün beni böyle sev aşk ebesi yakalandı yürek delisi…
… geceyi kandırdım hadi ay düştü içim yıldız seğirmesi suskun bir ruh tendeki dokunuş getirsin seni…
...
vakitsiz uyuyor sancı gamzemde sakladığım keder yenik ses kendine yansır doğduğun kente bırakır hüznü büyüdüğü sokaklara satar çocukluğu unutulmuş gardırop, saklı kutu anılarım sana günü gelince satılacak onlar da toprağa…
heyhat! tütsü yakıyor sevda mum kokuyor her gece an özlemi kırpma gözlerini…
* topal martılar saklanır deniz diplerine ateşböcekleri gezse şiirlerde yanarım sözlerinle ten ve tin eksilmeden tutsak kalır ben yanım es bre deli rüzgar güçlüdür Arnavut yanım.
... bir aşkın bittiğini başlatan yeni aşktır unutma, bir önceki aşktı aşkı öğreten yenilmeden yenilenmez duygu denen.
şu gizli bahçem dört duvar en az senin kadar yakın benziyor bize mavi duvarlar denizler tanrılar superileri ve bende yaşayanlar…
dilediğin kadar büyüt bütün imgeler dilinde denizden bir eve kapadım kendimi bütün maviler bende… elim sende...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SoBe... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SoBe... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geciktim güzel kız;geciktim yine;affına sığınırım... Bu aralar biraz gecikmeliyim kendime de;ondan hepsi... Yoksa seni okumak,dizelerine sarılmak,kimi zaman başımı dayayıp onlara uyumak nefis ve emsalsiz oluyor inan! Delisin...Dolusun...Revânısın şiirlerin... Canımsın.. Sevgimi kabul et lütfen...
Bugün beni böyle sev aşk ebesi yakalandı yürek delisi…
… geceyi kandırdım hadi ay düştü içim yıldız seğirmesi suskun bir ruh tendeki dokunuş getirsin seni… ****************************************** hep güzeldi bu da güzel.resimde ,mutlaka sizde yüreğinizde güzeldir.Şairler hep güzeldir.Yoksa madde dünyasına kör kalıp şiire aşık olurlar mıydı.
Yine harika bir dil ,türçenin sizdeki duruluğuna bayılıyorum.Duruluk,bütünlük,derinlik,hepsi içiçe bir yumak gibi..Yelesi rüzgarda bir kısrak gibi olmalı şiir.İşte tam öyle.Bizi çelen de bu.Ciddiyetinizi besleyen de galiba arnavut yanınız.Arnavut yanınızı de sevdik.Böyle bodoslama girmemiz rahatsız etmez dilerim.Yorum denmiş ya,yorum sitayişten ibaret kalmamalı.Samimi tenkitler yapılmalı diye düşünüyorum.Sizi eleştirmekte ecalsizim.Tek kelimeyle;her şey mükemmel.Selam,saygı.
Beni onure eden içten yüreğinize engin derin ve saygılarımla. Övgünüz şiirimi sevindirmiştir. Her daim saygımla kalınız... Umarım bu yolda sizlerin teşvikiyle daha iyiye giderim. Şiirle...
topal martılar saklanır deniz diplerine ateşböcekleri gezse şiirlerde yanarım sözlerinle ten ve tin eksilmeden tutsak kalır ben yanım es bre deli rüzgar güçlüdür Arnavut yanım.
Bayıldım...Harika...Hepimizin bir deli yanı var galiba ancak gün yüzüne çıkmak için zamanını kollamakta iş zamanı geldiğinde hayatı olduğu gibi onu da ısgalamadan yaşabilmekte...Esaretleri zincire vurun diyesim geldi...İstanbuldan esen deli rüzgar ilham oldu...Es deli rüzgar bir geceyi daha yaktık koynunda...Loş ışıkta imgeler boğazımda...
Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun... Sevgiyle...
Bu aralar biraz gecikmeliyim kendime de;ondan hepsi...
Yoksa seni okumak,dizelerine sarılmak,kimi zaman başımı dayayıp onlara uyumak nefis ve emsalsiz oluyor inan!
Delisin...Dolusun...Revânısın şiirlerin...
Canımsın..
Sevgimi kabul et lütfen...
TEBRİKLERİMLE...