harcanıyorsa tüm maviliğinde umutlar bedenim değil, kalbim karıncalanıyordur damla damla kanım terk ederken gözlerimi sızım sızım yollarına gözlenirken içim tüm vurgunluğundayken yüreğimin sesizliği tüm beklentilerimin gölgesiyle şimdi susta bir çare çal, bir emir ver bana içim kan ağlıyor şimdi..
bir yaradan, bir de sendin kalbimdeki duaların sessizliğiydi esareti ay gibi sen değilmiydin gözlerimdeki bu duvarlar sen değilmiydin be sevgili? bu şehrin temelinde yokmuydu aşk? çıkışları tutulmuş bir tutkunlukmuydun biliyormusun? bugün hepsi yorgunluk limanında hepsi suskunluğuma attı demirlerini gel! bir umut ver çaresizliğime için içime dermandır şimdi..
konuşurmu sessizlik kendi kendine alışırmı kalbim boş defterlerine hep ucuz mu olmalıydı şu bedenler hep ayrılık mı varmalıydı gökyüzüne hep sevenler mi düşmeliydi içinden nerede o sapasağlam ellerin nerede o kuvvet veren yüreğin biliyormusun? hiç aklımdan çıkmıyor bir bakışta aşık olduğum o gözlerin tut ellerimden bir dünya ver bana şimdi yaşanılması çok zor karanlık bir yerdeyim, yalnızlığın yaşandığı bir yerdeyim..
bu sene yine erkenci baharlar papatylar ve solan yapraklar son yolcuğuna uğurlar yıllarını oysa ben, delindim akıllanmayan hırçındım uslanmayan, yorulmayan bir aşıktım hiç uyanmayan ne fırtına, ne şiddet, ne bedel gelip de geçerdi yüreğimden gel de bir neden ver şmdi bir sebep olsun tutuşmak için ne yağmurlar yağar gözlerimden gel de bir çare ol gönlüme bir emir et, çöksün dizlerine şahittir yaradan, unutulmaz bir emir ver, durma gel! bir can ver bana seni bana özleten yıllar var her yer hazan, karlı kışlar hadi gel şimdi seni bana sevdiren Allah var.. ‘O’ biliyor her şeyi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Emir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Emir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biliyormusun? hiç aklımdan çıkmıyor bir bakışta aşık olduğum o gözlerin tut ellerimden bir dünya ver bana şimdi yaşanılması çok zor karanlık bir yerdeyim, yalnızlığın yaşandığı bir yerdeyim..
bu sene yine erkenci baharlar papatylar ve solan yapraklar son yolcuğuna uğurlar yıllarını oysa ben, delindim akıllanmayan hırçındım uslanmayan, yorulmayan bir aşıktım hiç uyanmayan ne fırtına, ne şiddet, ne bedel gelip de geçerdi yüreğimden gel de bir neden ver şmdi bir sebep olsun tutuşmak için ne yağmurlar yağar gözlerimden gel de bir çare ol gönlüme bir emir et, çöksün dizlerine şahittir yaradan, unutulmaz bir emir ver, durma gel! bir can ver bana seni bana özleten yıllar var her yer hazan, karlı kışlar hadi gel şimdi seni bana sevdiren Allah var.. ‘O’ biliyor her şeyi..
…Mawish…
Vuwwww harika olmus canim. Insanin yuregini titreten etkileyici bir siirdi yuregine saglik. Guzel eserlerini paylastigin icin tesekkurler ;) yuregimizdesin ! ♡♥♡