Bu hır gür, bu savaş nereye dek? Sen bensin işte, ben senim işte. Mevlana
Tuz bastıkça yaralarıma Acının en katmerlisi sızıyor yüreğime Arındırmak isterken barışı savaştan Tekrar Menfur bir katliama tanıklık ediyor gözlerim
Göğsüme kanlı bir cumartesi destanı saplanıyor Okudukça limelenmiş çığlıklar tırmalıyor kulaklarımı Ekmek kadar kutsal, su gibi aziz insanlığın, Can kokan yaprakları dökülüyor Ekim hüznüyle Ve karabasan iblislerin Mahşer-i Cehennemine dönüyor umudun düşü
Şimdi araftaki her ruha erişebilsem keşke İyileştirsem parçalanmış yarınlarını Güle çevirip yağdırsam gökyüzünden göz yaşlarını Ve desem ki üzülmeyin Kaldığınız yerden biz yeşerteceğiz barışın ağacını
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLLA BARIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLLA BARIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet, böyle olmalı...acılar tarihi kanatır malesf. kan içmek gibi insanlık tarihi...içinizden gelen bu cümleler elbetette yerinde. insanlığımız berbat bir durumda. uzak bir gelecekte de daha iyi olacağa benzemiyor malesef. yine de bu umutsuzluk anlaşılmasın... selam.
evet, böyle olmalı...acıalar tarihi kanatır malesf. kan içmek gibi insanlık tarihi...içinizden gelen bu cümleler elbetette yerinde. insanlığımız berbat bir durumda. uzak bir gelecekte de daha iyi olacağa benzemiyor malesef. yine de bu umutsuzluk anlaşılmasın... selam.
Emeğine ve yüreğine sağlık, yapılan siyasi hataların faturasını günümüze kadar halk hep kanı ile ödemiştir. Hatta ve hatta ödetilmek zorunda bırakılmıştır. Bu durumdan çıkar sağlayan bedbahtlar elbet bir gün yok olacaktır. Fakat; ne zaman ki halk fatura ödemekten vazgeçerse...
Nazım UZUN tarafından 10/11/2015 11:57:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
İNSANLIKMI?........................BARIŞMI?..................KARDEŞLİKMİ?.........................?ÖLÜMMÜ?..................................BİZ HEP AYNI YERDEYİZ ............................NE YAPSAN BOŞ ..............NE SÖYLESEN KİFAYETSİZ..........................HEP .HÜSRAN .....................HEP KAN ..............HEP GÖZYAŞI...... SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİZ......... HERKESE GEÇMİŞ OLSUN........
bu katliyamı yapanlar insan olamaz, hain bir zihniyet kara leke düşürdü başkente, barışa yürüyen ve canlarını yitiren tüm canlarımızın cennet mekanları olsun yürek sesiniz kutluyorum hocam selam ve saygılarımla..
vahap ünsal tarafından 10/10/2015 9:20:00 PM zamanında düzenlenmiştir.