Allah’a her gece dua ediyorum, Seni bana bağışlasin diye Günler, aylar, yillar geçti hala bekliyorum, Bir gün dönersin diye İnanmak istemiyorum terk ettiğine, hayata karşı direnmedigine Tutarsın belki elimi, kimiz için hayata karşı direnirsin diye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"Belki Dönersin" diye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Belki Dönersin" diye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair kardeşim., Sayfamı ziyaretinle, seni tanıma şansım oldu, onur duydum.. Bu naif şiirini, ve engin yüreğini, içtenliğimle kutluyor, selamlarımı gönderiyorum.
Sevgili dost kalem, Nevi şahsınıza münhasır dizelerdi. Emeğe değer güzellikte olmuş. Bu vesileyle Kurban bayramınızı tebrik ediyor Tüm hane halkına ve size sevdiklerinizle birlikte Mutlu bayramlar diliyorum. Gönlümüzden gönlünüze en içten dileklerimizle En sevilene emanetsiniz.
MERHABALR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .SELAM VE SAYGIMLA
Yüreğinin sesi daim olsun