(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAĞIRMIŞ OLSAYDIN BENİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAĞIRMIŞ OLSAYDIN BENİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli dost, kalem.Eser içeriği,verdiği mesaj ve anlam bütünlüğü yönüyle güzel,şekil, örgü, kurgu,bakımından da iyi değerlendirilmiş güzel bir eser.Biz de okuyor, kutluyor ve alkışlıyorum. Gönlüne, ömrüne, kalemine, kelamına bereket.Kutluyorum yalansız, riyasız,ve de hilafsız Gönlün abad olsun.Yüce Mevlâ’ya emanet olasın, sağlıkla, sağlıcakla kalasın.
Yitirilen sevgiliye,sitem ve sevda duyguları ile sesleniş.. çok güzel,duygulu bir şiir.Dostuma yakışan özellikte ve güzellikte. Kutlarım,şiir ve edebiyat adına,yapılan çalışmalarınızı ve bizlere okuma hazzı veren güzel etkili eserlerinizi...Tebriklerimle... sevgiyle...saygıyla...selamlarımla..
Dönüp duran yeldeğirmeni gibi Sanırım kaderimden sensizliği silemeceğim.. Şiirde son darbeyi indirmiş. Sana ihtiyacım olduğu için değil Bana ihtiyacın olduğu için kalırdın yanımda..
Sanal olmayan ülkemizdeki en ileri kültürlerdeki bile adam profilini göstermek istemiş şair.. Keşke! İnsanlar biz olabilme öğrenebilseydi. Fazla takıldım iki mısraya.. Şiir bütünüyle güzeldi. Şaire tebrik ederim.
O iki mısra, memleketimizden adam profili gibi olmuş gerçekten de... İnanın ki, maksadım, "bana acıdığın için değil, beni sevdiğin için," demekti...demek ki becerememişim...:) beğeniniz için teşekkürler...