(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruhumdasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruhumdasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlar para kazanacakları yerde, Sevgi ve saygı kazansalardı yalnız kalmazlardı. - İsmailoğlu Mustafa YILMAZ Şiirinizi beğeniyle okudum. Kutlarım... ....................... Saygı ve selamlar...
ömrü bir feda üstüne yaşamak gibidir biraz da sevmek.. zamanın ve zulmün kırdığı fayları onarmak için yeniden yapılanan umudun her şiirinde, hem aşkı hem de bu sonsuz direnişi yaşatmak için, her sabah yeniden su vermiyor muyuz çatlayan toprağa, kurumaya meyleden çiçeğe.. yeniden ve ille aşkla bakmıyor muyuz yarına... elbette aşk, tüm bu sisi dağıtacak ve tüm bu karanlığı yenebilecek güçtedir..
-kutlarım mine hanım.. aşk ve aydınlık dolu bir şiirdi.. sonsuz saygılarımla..
volkan aksal tarafından 7/26/2015 1:32:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Özlemek öylesine karşılıksız birini bu denli özlemek kalemi eline ne zaman alsan onu yazıyor olmak ruha beyine kazımak birde onun gelmeyeceğini bile bile onu beklemeyi sevmek çünkü ruhunda bitimsiz hissetmek...
"sevgilim ben şimdi büyük bir kentte seni düşünmekteyim elimde uçuk mavi bir kalem, cebimde iki paket sigara.."
çokkk çokk güzeldi şiir ve yorum özlemişim bu sayfaya demir atıpta huzur limanında şiirle buluşmayı ...
Şiirinizi beğeniyle okudum.
Kutlarım...
....................... Saygı ve selamlar...