denize düştükçe ayışığı darağacına çıkar sonbahar ve en çıplak yanımız özgürlüğe ağlar
...
ahh hesap tutmayan diyarım, yoksulluğunu kim sorgulayacak.. tohum toprakta, umut umarsızlıkta boy verdikçe açıklara sürüklenir şiir geriye bir hasat kalır, bir de kederin..
ağlama anne zamansız sevdaydı benimkisi uğruna feda ettim bedenimi kalan özgürlük olsun..!
...
ahh zaman, tutamadığım alınyazım ceylan gölgesinde hırpalanan hayalim uğurlu endişem merhemsiz yaram düşme yanarsın düş/le varsın bir yoksuna
ki sabahsız ve sapansız güz vakti uyutulur masallar destina’dan lavinia’ya
...
vazgeçme yüreğim,
gün olur başaklar da sokulur saçlarımıza düşün ve duyumsa biz ki katliama uğramış hayallerimizi fısıldarken ağaçlara soluklanır çimenler boylu boyunca..
hadi şimdi gel uzun uzun ve koşaradım git dilsizliğim,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zulmün Kapısı Çocuk Sesleriyle Kırılır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zulmün Kapısı Çocuk Sesleriyle Kırılır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aynı göğün aynı hürriyetini onaramamak aynı denizde ıslanamamak ve ayıp denebilecek bir hayatın suça teşfik yerinde uyumak....
ve şiirin sesiyle kendimi bir dağ evinde bulmak şatoların ve padişahların gölgesinden uzak hiroşima içip,and seyretmek.........................biriniz fırat biriniz dicle bekliyorum sizi umut memleketinde...muhteşemsiniz..
İnce şeyleri paylaşacak insanlar nerede diyesi geliyor insanın. Duyarlı insan yok diye haykırdiğim zamanlar yıllar uzunluğunda, buldum dediğimde saniyeler kadar kısa.. İyi ki şairler var incelikleri paylaşacağım,İNSANLAR VAR TEŞEKKÜRLER CAN