Okuduğunuz şiir 17.12.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
miNe - hasaN
Ömrümün Can Gülüşüne
özledim çok özledim ya sen gel ya da ben öleceğim..
…
sevdiğim, seni bilmez ki bu şehir hiç görmedi seni beni tanır bilir, her taşın altından çıkan herşeye karşı çıkan..
bu şehirde renkler korkar geceden gece umursamaz ve hain vururken yoksulluğa bilmez ki bir tek gözlerin var usumda..
sahilinde dolaşamadık elele çamlığında koklayamadık denizini martı seslerini dinleyemedik kayalarından sevişemedik kızgın kumlarında anlamaz bizi bu şehir bizi birlikte hiç görmedi gel hadi..gel..
bu şehirde masalar titrer aniden emekçinin sofrasına üşüşür böcekler ve kelimeler ne zamanki eyleme dönüşecek olsa iliklerine kadar susar şairler!
sensiz yüreğim çok tenha, kalabalıklar mı.. bakma sen onlara, kendi dünyalarında her biri oysa sensiz köşedeki sokak lambası
gel hadi.. gel..
ister gece ol rüyalarımda ister gündüz ol kavgamda ister dize ol şiirlerime sadece gel, yeter ki gel..
…
bak yine dava arkadaşımı hatırladım ki halkların gamzesine özgürlük iliştirme hayalimiz uzak bir düş gibi gözükse de halen dipdiri..
…
diyeceğim şu ki ister kitap ol bak gözlerime ister menekşe ol kokun sinsin saçlarıma ister sadece rüzgar ol sevdiğim ve es es es senli/sevdalı başıma..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömrümün Can Gülüşüne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömrümün Can Gülüşüne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dize dize hayat,her haliyle.. bir şiir bir hayatın serüveni özeti,aşktan öte. beklemenin kitabına iliştirilmiş bir yol her adımına ömrün yapraklarını sere serpmek.. Güzeldi güzeldiniz,güzellikle işlenmiş var olsun hep güzelliğiniz..
Mükemmel bir şiir okudum ve dinledim yazan kalemi yorumlayan sesleri ayakta alkışladim hocam. ____________________________________ saygı ve selamlarımla:
bu şiirin asıl mimarı hasan karaşahin yoldaşımdır. kendisinin sadece seslendirmede değil yazında da emeği olduğu için tebriğinizi ikimiz adına alıyorum nevrettin dost.
şiir günü fazlasıyla hak ediyor ama yazanlar çok sevdiğim çok değer verdiğim iki dostum iki büyüğüm can abim can ablam olsa da şuna değinmek istiyorum
Edebiyat defterinde ortak yazılan şiirler seçkiye tabi tutulmuyor ve güne getirilmiyor diye biliyorum benim böyle bir şiirim günden geri alındı ve bir başka örneğini de gördüm eğer kural değişmediyse bu şiirde bir kural hatası mevcut
kuralları pek de umursamayan biri olarak bu kuralların değişmesini öneriyorum edebiyat defteri yöneticilerine ki şairine bakmaksızın şiiri değerlendirmeliyiz bence örnekte görüldüğü gibi şiir tek bir kalemden çıkmış gibi akıcı duru ve tertemiz ve günde olmayı da kesinlikle hak ediyor bazı kurallar olmalı ama böyle bir kuralın olması bana pek mantıklı gelmiyor
gelelim şiire
kangren bir kentin ıssız varoşlarında düşüncesi coplanan ömrün son demi taze ekmek kokusunun hakim olduğu ecnebi bir türkü ve sırtı duvar bir dostun yarenliği ki ben tanıyorum bu hercai yürekleri nerde bir zulüm bir adaletsizlik varsa karşısında duranlardır
can abim can ablam
öpüyorum gül kokan yüreklerinizden
Barış Çiçek tarafından 12/18/2014 9:57:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
yönetimin bu kuralına dair bilgim var barış. sonrasında herhangi bir değişiklik yapıldı mı açıkçası ben de bilmiyorum.. eğer ki kural devam ediyorsa elbette sana katılıyorum, bu durum hepimizi bağlamalı..
dolayısıyla bu anlamda yönetimden bir açıklama gerekiyor.
...
zulmün karşısında durmak ise her birimiz için onurdur aslında. teşekkürler kardeşim, şiir yüreğine sevgilerimizle..
özlem dizeleri.. bireysel olduğu kadar toplumsal duygu ifadesidir bilirsiniz. bu anlamda onlarca şiir ve şarkıda yer alması veya çağrışım yapması son derece doğaldır.
asıl mesele, kullanan ve okuyan insanların iyiniyetli olup olmadığıdır. ki ben ve hasan şairimizin sayfasında tersi bir tavır görmeyeceğinizin altını rahatlıkla çizebilirim.
Seven yürekten usta kaleme yansıyan mükemmel anlatımdı Ayakta alkışlıyorum, keyif aldım okurken Yüreğin var olsun ________________________________________________Saygılar selamlar
bir konuşma arasına sığınmış susmanın o mutlu hatıralarıdır duyduğu kelimeler sevmek üzerine ilk benimsediği kelime belki telafuzu zor bir harf kalabalığıydı lakin iki koca yüreğin konuştukları arasına sığınmak onun vazgeçilmezi oldu susmak size dair yapabileceğim en güzel yorumdur...harkulade...