Evet usta, kaldığı yerden devam ediyor sevdamız.. Üstümüz başımız elele, gözgöze çocuk sevinci Durup durup "Ceviz Ağacı" tutuşuyor saçlarımızda melodisinde sen..
Memleket hasretiyle özgürleştikçe ruhumuz, sıcak ve duru bir aşkla güzelleşiyor şiir, ritminde sevdiğim.. Kuşları hesap defterine yazadursun karanlık terazinin bir kefesine direnç diğerine umut bırakıyoruz. Yeniden yükseliyor gökyüzüne turnalar kanatlarında sözlerin..
İlk konduğumuz yer devrim sofrası Unutulmuş çocuklara Dilan’ı anlatıyoruz Peşisıra Uğur ve Ceylan geliyor bir de Delal.. Ahh Delal dediğim zaman, hüznünde yine sevdiğim.. İşte tam da bu vakit "Başım köpük köpük bulut" doğuyor korkusuz evlerin perdesiz canlarından.
Hızlanıyor adımlarımız, beş sokak geçip iniyoruz parklara. Çimenler ayaklanıyor ansızın.. Sular temizleniyor, bir yoksulun çatlamış dudağında. Yeşil parkasıyla koşuyor Deniz.. ve Mahir, yine ateşli bir öykünün en gerçeğini yazıyor alnımıza. Sayfasında imgelerin..
Evet usta, biz bir çınar ağacıyız şiir parkında ve ne karanlık bunun farkında ne de soysuz aydınlık.
Mine Gültepe 23 ağustos 2013
Sesiyle can veren çok değerli dostum Hasan Karaşahin’e teşekkür ve sevgilerimle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çınar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çınar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nazım hikmet sevdasını dinledim.Güzeldir üstadı sevmek.Güzel dizeler.Başarılar dilerim. Evet usta, Kaldığı yerden devam ediyor sevdamız. Üstümüz başımız; El ele, göz göze çocuk sevinci
şiirle