Söyleyin dağlara rüzgara Yurdundan sürgün çocuklara Düşmesin kimse yılgınlığa Geçit vardır yarınlara...
Murathan Mungan
...
seni tanımlamaya kalksam ya kollarımda hüzünlü bahar ya da keskin bıçakların ucunda harcanmış bir yaşam bugün tüm sıfatları toplamaya çalışıyorum saçlarından
kara cübbeli gölgelerce sürüldün toprağından vahşetin koynunda unuttular seni dizeler avutmuyor kanayan yüreğimi hangi kelime ve hangi imla sarabilir kederimi, soruyorum kendime içimde bir tek sen fısıldıyorsun "yaz beni anne.."
uykusuzluğum sarı saçlarının kıvrımında sabahlarken ahh çocuk, yüzünü öpemediğim her dakika ve her saniye kahrolsun!
henüz çocuk bile olamamışken ağzın sütten başka kokuyu tanımamışken minik bedenine dokunan o ceberrut eller kırılmalıydı ve toprak, suyun kardeşliğini taşımalıydı dudaklarına sokaklara akışımız hep bundan/dı çocuk hep bundan..
seninle büyümenin hayalinden yoksun insanlık anlama yetimizi susturmaya kalksa da sessizlik közünde yeniden alevlenecek davamız ve biz yine düşeceğiz yollara soluğunu yeniden hissetmenin merakıyla dolacak gözlerimiz and olsun ki bundan böyle her yolculukta koynumuzdasın..
biletimiz, baharın tam ortasında taptaze kanını içenlerin cellatı..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fısıltı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fısıltı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kırık düşlerin var olan o çok aykırı yerlerinden gelmişiz
üşüdüğümüz kadar olduk
olduğumuz kadar piştik....
yüreğinin şahrud'u seyduna'sı toros'u kaçkar'ı bin kere gelsin mor şafaklara şiirle gelsin hep gelsin ablacım
ve sesinde afarozlar acıtan,ey Vietnam direnişli abim türkü kişiliğine gelsin ne varsa umut adına....