Antik ezgilere eşlik eden lir seslerinden ibaret bir armonidir huzurumuz. Avuç içi çizgilerim hep nötr. Ezgilerime yazdığım her kederi fonda lir sesi eşlik ederken doğurdun. Bizim şarkımız değil duyulan o melodi, o uyduruk çınlamalar melodi de değil zaten.
Kimsesiz düşlerim bir sana hasret ölesiye. Herkes tanır onları ihtiraslarından, sen de öyle!
Senin kadar güzel hayalin yolunu şaşırıp da gelmedikçe, bu amil sarhoşluk siliyor geceleri kahırla. Mısralarım algın, nahif ifadelerim bitap. Üşüyorum, ısınmak uğruna düşüyorum cehennemin en derin çukuruna, kayboluyorum...
Gözlerini kapatma, her göz kırpışında bir yıldızım sönüyor. Yıldızların selamıdır bakışların. Korkarım ki, öylesine bir denesem bakışmayı, nazar değdireceksin gözlerime...
Dokunuşlarım, fersude dokunuşlar.
Bitap düşmüş gecelerimi yıldızların kanatlarında sana taşıyorum, ayrılık vukuunda terk edilen bir ceninin teessürü gibi. Hiç birinin hiç kimsesi olmayacak. Benim gibi, bir şeyleri hep eksik yaşayacaklar.
Bütün eksik yaşamışlıklarım barınamayıp çıkıyor hayatımdan. Bahtımın karasından başka rengim yok! Siyah beyaz düşlerime her düştüğünde renklerden muaf bir gökyüzü çiziyorum sana. Eksik, güdük, yetersiz ve anlamsız sözcüklerle süslediğim, darmaduman haldeki karanlıklarımda sen de ziyan olma, git, uzaklaş benden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FERSUDE DOKUNUŞLAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FERSUDE DOKUNUŞLAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen böyle girip şairlerin sayfalarına, ruhumu doyurup çıkıyorum. Kendinden ötesini düşünen bir yüreğin son sesini duydum. İyi oldu. 'Darmaduman haldeki karanlıklarımda sen de ziyan olma, git, uzaklaş benden.. ' Yüreğine sağlık hocam..
Bütün eksik yaşamışlıklarım barınamayıp çıkıyor hayatımdan. Bahtımın karasından başka rengim yok! Siyah beyaz düşlerime her düştüğünde renklerden muaf bir gökyüzü çiziyorum sana. Eksik, güdük, yetersiz ve anlamsız sözcüklerle süslediğim, darmaduman haldeki karanlıklarımda sen de ziyan olma, git, uzaklaş benden... işte böyle bazen sevseniz de gitmesini istersiniz.Bazen siz ona yetmeyebilirsiniz bazen o size...Aslında sevdiklerimize çok değer yükleyip onları ulaşılmaz yapan biz miyiz yoksa?....kutladım efendim.saygılar...
Gözlerini kapatma, her göz kırpışında bir yıldızım sönüyor. Yıldızların selamıdır bakışların. Korkarım ki, öylesine bir denesem bakışmayı, nazar değdireceksin gözlerime.../ güzel amlamlı şiirinden dolayı kutluyorum . slm ve saygılar.
Antik yasamin elbette ögrettikleri vardir, Yenilikler her daim tazeligini korumustur. Güzel ve ictenlikli bir anlatim. Siiriniz aklima Nazim Hikmet`in ressam Abidon Dino`ya söyledigi sözü aklima getirdi. Nazim, Abidon Dino`ya birde mutlulugun tablosunu yapsaydin, Abidon Dino, iste o cok zor. Diye cevap verir. Selam ve saygilarimla.
'Darmaduman haldeki karanlıklarımda sen de ziyan olma, git, uzaklaş benden.. '
Yüreğine sağlık hocam..