Delisin, dedi doktor! • Düşüncelerin ve duyguların karman çorman. Canın yandıkça gülmektesin, deliler gibi; alkışlıyorsun palavrayla peynir gemisi yüzdürenleri, memleket ve memleketinde insanlık gülünecek halde mi?... sonra birden zırlıyorsun dondurma isterim diye,çocuklar gibi... • Ünlüyüm diyorsun, rengin ve dostluklarınla, hani nerede renktaşların ve dostların? Düşenin dostu olur mu sanıyorsun? ... • Ailenden, arkadaşlarından uzak duruyorsun ve sosyal ilişkilerinden kopuyorsun, ziyaretçilerini kovuyorsun, Yanına gelen diğer hastaları da, yapayalnız yaşıyorsun bir kenarda. İnsanların sürekli olarak sana zarar vermek istediklerini söylüyorsun, içine acıları dolduruyorsun... • kimselerin duyamadığı, bakışların fısıltıları gibi, kalbinde kopan fırtınaların ki gibi, varolmayan sesleri duyuyorsun, karşında bir sevgili görerek, olmayan sevgiliye kara sevdalar çekiyorsun ona şiirler yazıyorsun. Kendini hala aşkı yaşayacak yaşta sanıyorsun...
........ • Velhasılı kelam; Zihinsel bozukluklar yaşıyorsun ve depresyondasın
Madem ki, öyle düşünüyorsunuz, vaz geçiyorum işte delilikten, ben artık, akvaryumdaki mavi değilim!
Ben bir zamanlar akvaryumdaki maviydim... Şimdi ise tam ortasındayım aşkın ve artık rengim yeşil; baharın başlangıcındayım... İkna edip de doktorları, çıkabilirsem bu dört duvar arasından, hemen evine gelip, koca bir saksının içinde çiçek olup bir köşeye dikileceğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKSA BEN, DELİ MİYİM, DOKTOR? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKSA BEN, DELİ MİYİM, DOKTOR? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkeste biraz bulunurmuş be üstat, Kimi zır deli, kimi hınzır... Kimi zırzır deli, kimi dırdır... Ben böyle bilirim üstat, Okundukça alınır bu kelamdan tat...
Şiirinize tebriklerim gönülden Gün eksilmesin pencerenizden Saygılar, sevgiler.
Bilinen bir fıkradır ya -ne olacak ki- bir daha yazalım... Adam ruh doktorunun karşısında... "Çok mutsuzum, doktor... Hiçbir şeye gülemiyorum, hiçbir şeyden zevk alamıyorum..." "Tam zamanında geldiniz!" der, doktor. "Şehre bir sirk geldi... Orada bir palyaço var, gidin, izleyin... Mutlaka güldürecek sizi..." Adam bezgin, " O palyaço benim, doktor" der... Kimbilir, kimler o palyaçonun ta kendisi olduğuna inanıyordur... Lafı buraya, Edebiyat Defteri'ne getirmemi beklemeyin şimdi de... Tabii, usta kendi üzerinden 'gelinim sen anla' demiş bu arada... Düpedüz söylenmez ki her şey de... Saygıyla usta...
Bir ata sözü söyle bana arkadaşını sana kim olduğunu söyliyeyim der. Sen deli olduğuna göre bizimde söylememize gerek yok sanırım deli olduğumuzu... Tebrik ederim saygılarımla.
Malesef bu sahte dünyada yaşayıpta deli olmamak elde değil.. Yüreğinize sağık muhteşem olmuş hayata karşı gelmek en son raddede bu olsa gerek..Hayırlı geceler..