Unutulduğun şehirler taşımıyor izlerini, artık tartışılmıyor uçuk kaçık aşkların açık oturumlarda her aşk kendi yalanını oynamakta.
Nerelerde diye bana soruyorlar seni. İçimde olduğunu söylüyorum ama, anlamıyorlar. Anlamasınlar, bilmesinler, sen bende kal; mutlaka bende kalmalısın, ölmeliyim gözlerinde... Ya da yüz sürmeliyim yüzüne, gamzen mahşerim olmalı. Uyanmamalıyım bir daha, sırıtarak kalmalıyım götürebildiğim bir kaç dişle! Mümkünse yazılmamış bir öykümüz olmalı...
Bu şekilde ölürsem şayet, bir kitabe yazdırma kabrime, istemem, çiçek tohumları gömme toprağıma, karanlıklarımda korkularım var; beni öldüren bedeninin kokusundan kusarım belki...
Yumsun herkes gözlerini, bir sen aç, bir sen bak! Güneş senin gözlerinde açsın, sakınma bakışlarının ışıltısını! Uyanmalıyım gözlerinde sabah mahmurluğuyla...
Saklayalım ağlayan gözleri karanlığa, ikimiz de benim tanrıma secde edelim. Ben, bir mum alevi eşliğinde yazılmış bir kaç itirafla günah çıkartayım huzurunda... Ellerine ellerimle teslim ettiğim her günahın sebebi kahırdır. Canan suratı asık kadınım, dua et, sana çektirdiğim her kahır azad olsun!
Göz hapsinde tutma kendini! Herkes kalsın, bir sen gel! Saçlarını okşayan o temiz yağmura karışmalıyım saçlarını ellerimle taramalıyım, bir gümüş tarakla boyamalıyım perçemlerini kızıl şafağın renginde...
Islandığın kadar yağmuru akıtıyorsun, fazla değil, benden sana söylemesi, romatizmalı diz bağlarından rutubet kokarsın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN BENDE KAL...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN BENDE KAL...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
enteresa n bir huyum var benim... şiir yazmayı hiç istemediğim bir zamanda bir şarkı dinlerken o şarkı bir şeyler çağrıştırıp yazmaya başlıyorum... sonra da o şarkıyı paylaşıyorum işte Mina'nın bu şarkısı gibi...dinlediğim şarkılar hep slov şarkılar olduğundan onlardaki yavaşlık şiire yansıyor olabilir... :)
aslında son üç mısrada öyle bir ifade olmalıydı, oradaki kastım da "ne kadar aşıksan onu gösterebilirsin " demekti. Teşekkür ederim. Şiiri elden geçireceğim, o zaman eklerim. Bu arada anne sevginize hayranım... Saygıyla...
Merhaba değerli dost, değerli kalem.Miraç kandilinizi tebrik ederim.Nice kandil ve gecelere, sağlıklı, mutlu ve huzurlu hep birlikte ulaşırız inşallah. Şiir Vurgusuyla, kurgusuyla, içeriğiyle, örgüsüyle duygu ve hissediş yönüyle güzeldi.Biz de bu güzel şiiri, okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz.Gönlüne, ömrüne bereket. sağlıcakla kalasın.Sonsuzluğun sahibine emanet olasın
MİRAÇ GECESİ OKUYABİLECEĞİNİZ DUA Euzü billahi mineş-şeytanir-racîm Bismillahir-rahmanir-rahîm
Ey Bizleri varlığa erdiren Var olmadaki sonsuz zevki gönüllerimize duyuran Güzeller Güzeli Rabbimiz! Sana sonsuz hamd ü senalar olsun. Kainatın İftihar Tablosu Peygamber Efendimiz'e Sonsuz salât ü selam olsun.
Gufranla ufkumuzda tüllenen şu mübarek gecede bir kere daha dergâh-ı ilahînin önünde el açıp yalvarıyoruz:
Estağfurullah... Yazılan anlatılmak istenene dair ipuçları vermeyince eksik oluyor ve başka anlaşılıyor, bu bir eksiklik. Bu eksikliğime acele bir çare üretmem gerek. ..Sizin yorumunuz bunu anlamam açısından çok yararlı oldu Size teşekkür borçluyum...
ŞİİRİ NEŞELİ BULMANIZA SEVİNDİM... "Islandığın kadar yağmuru akıtıyorsun, fazla değil, benden sana söylemesi, romatizmalı diz bağlarından rutubet kokarsın..." diye yazarken aslında ben, "ne kadar seviyorsan onu gösteriyorsun, daha fazlasını değil; bu sevgin bana gelmen için yetersiz kalıyorsa, hareketsiz bacakların hasta olur," gibi bir şeyler anlatmaya çalıştım; tabii ki, her zamanki gibi bu imgeleme işinde beceriksizliğim ortaya çıktı... İnşallah bir gün gelir beceririm... Değerli yorumunuza teşekkür ederim. SAYGIYLA