Koş özgürlüğe delikanlı Koş özgürlüğe Orantısız güç kullanıyor faşistler seni döndürmek için Plastik mermi sıkıyorlar kafanı nişanlayıp Akan kanı içiyorlar vahşice Dönme Diren Dayan Sakın teslim olma Karikatürler çiz, Şiirler yaz, Bunlar en büyük güç…
Koş özgürlüğe Köksüz bir ot gibi muallel alternatif rejim Gayret kıran, emek hırsızı, hazine soyguncusu… Koş özgürlüğe delikanlı Tüyü bitmedik yetimlerin hakkı yenmiş, Çocuklar kafalarından vurulmuş, Balçık bulaştırılmış insanlık göt kılı yapılmış… Çanakkale yol vermez bunlara, boğar. Kurtuluş bir kere daha savaşarak sağlanır.
Koş özgürlüğe delikanlı, Koş özgürlüğe Dingin kal Yeni Denizler, Mahirler doğursun analar. Bir yürek dolusu özgürlük getireceğim sana Her gün göversin cesaret ve maneviyat… Delikanlı böyle olunur…
Yaşamak, vuruşmak, Sebebi karalara boyanması her günün Paletlerin izlerinde yürümüş zırhlılar Ortalık siren sesinden sağır Yasak ruhsuz makine fotoğraflarının basılması Bozuk düzen yıkılmalı Muhtaç bırakılmamalı aşa, işe yoksullar Çocuklar yoksulluktan ağlatılmamalı Yoksa kanlı elleri masum sanacaklar İnsan çıldırıyor yarasalar arasında Lanetlemekten başkasına dönmüyor diller
Koş özgürlüğe delikanlı, Koş özgürlüğe Mangal gibi yüreğine doluşsun özgürlük…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kutluyorum kalemi
Yüreğin var olsun
_____________________________Selamlar saygılar