Kaldırmalıyız aramızdan ayrılıkları. Daha fazla sabredemem sensizliğe, dayanılmaz bir yük bu. Ahir ömrümün ölüm kokan korkuları var yüreğimde, sensizliğin tam da göbeğinde yitip gitmektendir korkum. Sığındır gönlüne ne olur, asla bırakma. Bırakma ne olur... başımı eğme korkularımla... seni kaybetme korkum bir kuruntu değildi. Sığındır gönlüne ne olur, muhtacım buna çok üzüntülerim oldu, çok mutsuzluklar yaşadım Senden başkasını sevmedim Sana düşkün, sana bağlı, sana heveskârım İki hayatımı oldu senden önce ve senden sonra çok ızdıraplar öektim, hep hayalkırıklığı. hep münhezim kaldı yüreğim, hep paramparça. sevemem başkasını ve biliyorum hiçbir kadın senin yerini alamaz...
Zamansızca ruhuma düşünce sen, arzularımı bastırmam ne mümkün? Sana kavuşmayı çekiyor içim; Kavuşamayacağımızı bile bile... Bir hayal de olsa, hayal etmek bile mutlu ediyor beni . Mümkün olsaydı koşarak gelirdim sana! Aramızda mesafeler yol tutmakta, bir eşkıya gibi gözü dönmüş. Gene de iyimserim seni bulabileceğime dair!
Sen bir hayalin tatlı gülümsemesi gibisin! Ki, gülümseyen her kadında seni ararım, ve biliyorum hiçbir kadın senin yerini alamaz...
Bir gün çıka gel karanlıklar içinden doğup da üstüme. Anladım ki hiç kimseyi seni sevdiğim gibi sevmem ve biliyorum hiçbir kadın senin yerini alamaz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve Biliyorum Hiçbir Kadın Senin Yerini Alamaz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve Biliyorum Hiçbir Kadın Senin Yerini Alamaz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.