(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZE AİT NOTLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZE AİT NOTLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın bütün yönleri ile birlikte, hatta eskiye göre daha hızlı bir şekilde dillerde de belli bir değişim yaşanmakta, kelimeler kısalmakta, vurgular ve ünlemler değişmekte, daha çabuk ve daha hareketli, ve bir o kadarda duygu yönü ölmüş bir lisan zuhur etmektedir. Şairimizde bu küçük ama yürekli şiirinde; birinci ve ikinci dizelerinde toplumsal olarak bu değişim ve dönüşümde önceliklerimizin evrildiği safhayı, yani toplumsal olarak değerler skalamızın nasıl oluştuğunu, üçüncü ve dördüncü dizesinde; içi boşaltılmış bir dille, birazda içimizin boşaltılmış halini resmetmektedir. Son kısımda ise kendimizi tanımlarken ki psikolojik eşiğimizi, dikey çıkışlarımızı ve sert düşüşlerimizi işaret etmektedir. Üstadım bu kediler bu sayfaya resmen değer katıyor. Tebriklerimle kutluyorum... Saygılar selamlar sundum...
Üstadım bu kediler bu sayfaya resmen değer katıyor. Tebriklerimle kutluyorum... Saygılar selamlar sundum...