(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kutlu Doğum (Hoş Geldin Ey Nebi) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kutlu Doğum (Hoş Geldin Ey Nebi) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DÜNYA VAR OLDUĞU GÜNDEN BERİ EN ÇOK KİM SEVİLDİ? EN ÇOK KİME ŞİİR YAZILDI? EN ÇOK SALAT VE SELAM KİME GÖNDERİLDİ? EN ÇOK KİM ÖZLENDİ? EN ÇOK KİME KAVUŞMAK İSTEDİ İNSANLAR?
ne kutlu ne nurlu gündür doğduğu gün ve nicelerine yetişir inşallah ömrümüz.
Çok güzeldi ablam kalemin her daim yazsın güne yakışmış.
Bu vesileyle dualarımızın kabul günahlarımızın affolduğu bir gece olsun diliyorum. Gönül dolusu dualarım ve sevgimle. tebrik ve sevgi çiçeklerim şiirinin yanı başında.
Amin ve Insallah. Kutladigimiz bugunumuzu ve tekrarini Rabbim cumlemize, bizlere gostersin insallah deniz kardesim. Ben de sani sevgimle kucakliyorum. Bendesin...
DÜNYA VAR OLDUĞU GÜNDEN BERİ EN ÇOK KİM SEVİLDİ?
EN ÇOK KİME ŞİİR YAZILDI?
EN ÇOK SALAT VE SELAM KİME GÖNDERİLDİ?
EN ÇOK KİM ÖZLENDİ?
EN ÇOK KİME KAVUŞMAK İSTEDİ İNSANLAR?
İŞTE CEVAP BU ŞİİRDE
TEBRİKLERİMLE.