Hayra yorup çok kere susmayı özlem bilip Kaç cümleyi yanyana dizip, sonra da silip Derin bir nefes alıp öyle uzağa dalıp Yüreğim daralırken soruyordum suçum ne Cevapsız koyup gitmen; o gidiyor gücüme
Bağrımda saplı durur sözlerin en keskini Bakışında görmedim bir kerecik teskini Aklım dünleri taşır bense sevda küskünü Boğazım düğüm düğüm kan akarken içime Yaralıyken yaşamak; o gidiyor gücüme
Hala acıyor gönlüm ince ince sitemle Hepside gelir geçer kadim ise kıdemle Varı yoğu ortaya döküp büyük kademle Hak verecek hiç bir şey bulamadım öcüme Seni savunur olmak; o gidiyor gücüme
Ahu zar etsem artık bilirim ki faydasız Ağlamam hükümsüzdür hüznüm gitmez vedasız Düşmüşüm cehenneme ruhum yanar çırasız Katlimin fermanısın, can katamam gücüme İncinmişim bir kere o gidiyor gücüme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....O gidiyor gücüme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....O gidiyor gücüme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüzün yeli esse de okunası şiirdi üstat....... beğeniyle okudum Kutluyorum güçlü kalemi Yüreğin var olsun ______________________________________Saygılar selamlar
Hala acıyor gönlüm ince ince sitemle Hepside gelir geçer kadim ise kıdemle Varı yoğu ortaya döküp büyük kademle Hak verecek hiç bir şey bulamadım öcüme Seni savunur olmak; o gidiyor gücüme
Her bir kelime ve dizeler cevher niteliğinde.duyguların aktarımı hariyadı
Aynı zamanda da mükemmel bir hece şiiri.
Arkadaşımı kutluyor,mutlu yıllar diliyorum.Sevgiler.
Gönül Dostlarım: " BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ,... BU GÜN 100. YILINI ANDIĞIMIZ SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİMİZE, DUA YERİNE GEÇMESİ DİLEĞİMLE ALLHIMDAN NİYAZ EDİYORUM" --------------------------------------------------------------------Saygı ve Selamlarımla...
İnsanın kendini savunamayacak durumda kalması Bağırmak isterken susması, gitmek isterken durması Vurmak isterken en son gücünle yumruğunu sıkıp öylece kalakalması ne kötü. bir çoğumuzun hayata dair gücenmişlikleri vardır eminim. Bu anlamda pek çok insanın duygularına tercüman bir şiirdi Bu kadar güzel şiir yazmasan diyorum ablam kıskanıyorum ama ben :)
Hüzün ve sitem deminde şiirinin başucuna tebriklerimi En kalbi dualarımı ve büssürü sevgimi de yüreğine bırakıp usulca kaçıyorum :)
Okudukça engine açılıyor insan. En derine...Bu bağlamda kıymetli kaleminizi saygıyla selamlıyorum Nezahat Hanım. Madem ki bilginin sınırı yok okunası ve paylaşılası nice paylaşım bize bizi öğreten. Yazıp paylaşmanın ve okumanın hikmeti işte tam da bu efendim. Yüreğinize sağlık. Sevgimlesiniz...
"Kalemler vardır hayatı resmederler
Kalemler vardır hayatı anlatırlar..."
Yani siz sadece anlatmamış bir de resmetmişsiniz.
Kaleminizi ve yüreğinizi en derin saygı ve sevgilerimle selamlıyorum...