Kimi bulmuş lokmayı getirir tomar tomar Kimi kendinden aciz, felekten yemiş şamar Kimi fâni canlıdan, eşyadan medet umar Kimisi piyangodan, kimi çam ağacından.
Zorlaştı insanların açgözünü doyurmak Erteye bırakılmış, namus iffet kayırmak Eğri ile doğruyu böyle midir ayırmak? Çoğu zenginlik diye vazgeçmiş amacından.
Mangıra endekslenmiş, akıl taşıyan file Sonrası; "eli muhtaç" kirpikleri mendile Söz dinlemez kulaklar, zorlasan da nafile Geçmezler adamlığın onurlu yamacından.
Okuyan ahbaplarım, "kabahâtin var" derse Yazıktır, cezasını habu garip öderse Eğer ki; düzelmeyip işler böyle giderse Kim kurtaracak beni kederin kıskacından?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEKTUP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEKTUP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ziya Bey Kardeşim, Güzel bir serzeniş ile hayatı sorgulamışsınız. Tebrik ediyor, sıhhat ve huzur ile birlikte, Gelen milâdî yeni yılda gönlünüzce güzellikleri yaşamanızı diliyorum.
Okuyan ahbapların hatan var demez, Çekemeyenler varsa iyi olmamış derler, Kara deniz uşağıdır bunu yazan, Alınlarının ortalarına mermi yemek istemezler...
Kimi bulmuş lokmayı getirir tomar tomar Kimi kendinden aciz, felekten yemiş şamar Kimi fâni canlıdan, eşyadan medet umar Kimisi piyangodan, kimi çam ağacından.
Almışım mektubuni okudum birar birar, Sen yiğit kardaşumsun kabahatin ne arar, Biri çıkıp da sana eğer verursa zarar, Fururum oni gardaş hemide annacından… -------
Karadeniz şivesini tam becerememiş olabilirim. Selamlar kardeşim.
sonunu getirmeden boşlamişsun"
desem mi demesem mi bilmeden parmaklarım yılın sonunda bildiğini okusun
sağlıcakla koca adam