Çığlıklarla doğurdum kelimelerimi, Belim kırıldı sancılardan. Yüküm, doğuda bir kadın silueti. Yağmurun uğultulu konçertosunda uyuttum. Marta ve martılara yazdım bu şiiri… Her bir harfi umuda rüşvettir…
Özgürlük başka adıydı serçenin Kaybedecek bir gözyaşı var. Sonra sen çıktın k-arşıma, Şiir yazma h/alimdin diyordun. Ve İçinde Elif, Lam, Mim geçen bir rüyanın gecesinde, Mandalina soyuyordum taşralı çocuklara. Hayra yor bunu.
Ben, Kenti zabıtalar kuşatırken, Göğsümü sıka sıka şarabımı yaptım. Aşkına sarhoş… atım, itim Yürürken katre-i zamandan Düz bir doğru ile deliyordum dünyanın göğsünü. Kendimi, Bir ilkokul çocuğunun resim defterinde buldum, Seninle el ele tutuşurken. Yaprakları çizilememiş bir ağacın altında. Koru beni imlası bozuk aşklardan.
Sözlerimin dergahında, Dil cürümleri. Çenem diyordun, Şiir mezarlığı. Gelirken çiçek getir bana. Gelincik muhakkak olsun. Siyahtan daha siyah bir çelenk, Ben, Gözlerinin sabahında namaz kılayım. Sen öğleden sonra, asra vakit. Se’lamı bestele, Acılar erbabı dilinle. Suzinak makamında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR KONFERANSI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR KONFERANSI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.