Sohbet esnasında bir arkadaşın ikidebir "hanıma çay yapacağım, su vereceğim gibi" görev icabı sohbetten ayrılması üzerine latife olsun diye yazılmıştır..
Uğraş uğraş bitmez dünyanın işi Şöyle sol yanıma bitiş Selâmi. Cüssen erkek ama hâllerin dişi Nedir bu sendeki ateş Selâmi.
Yanlış tâbir ettin kutlu rüyâyı Korkmadan vermişsin yengeme yayı Yakında görürsün Hanya Konya’yı Hataydı yaptığın atış Selâmi.
Cânâ hürmet diye koştun mutfağa Bulaştı ellerin hamura yağa Muhtaçsın bir tutam mahrem kıyağa Gelmezse ah çekip tutuş Selâmi.
Eve gelin lazım çocuğa dadı Bu kadarmış erliğinin miadı Kalk git şimdi yengem basar feryadı Emri ikiletme; yetiş Selâmi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SELÂMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SELÂMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selami ne yapsın hocam düşmüş bir bêd asılın eline çekiyor zavallı atsan atılmaz satsan satılmaz çekecek.........)))...((( Kutluyorum kalemini Yüreğin var olsun _____________________________________Saygılar
Sayın Şiirlerin Ziyası şiir; hayatın gerçeklerinden birine hoş gözle bir bakıştı. Şiir olarak ta ayağı uyağı yerindeydi, sözüm yok... Benim sözüm diplomaya. Bu tip diplomalar erbabına onaylatılır. Bu diploma " TAŞ FIRIN ERKEĞİ TAMER KARADAĞLI " tarafından onaylanana kadar hükümsüzdür... dermişim. :) Tebrik eder saygılar sunarım.
Diplomayı hakkıyla almış, ancak bizler hem erkek gibi eve para getirirken, hem çılgınlar gibi ev işleri yapıp, çocuk büyütürken haksızlık olmuyor mu hocam? Şiir çok güzeldi...Benim sıkıntım kadınların çilesi efendim. Takdirlerimi bırakıyorum.
Merhaba hocam. Evlilik kurumu hayatı paylaşmak demek.bunun açılımında kimsenin kimseye Hükmetmemesi insan gibi oturup konuşarak harar vermeleri demek. Iyi günde kötü günde kenetlenmek demek Erkeğin hükmünde baskısında da olmamak kadının da. Zorbalığa saygı arkanı dönünce sövgüye döner hocam Ironi olarak güzeldi temayı pek sevmedim hoşça kalın
Minos tarafından 12/18/2014 12:55:46 AM zamanında düzenlenmiştir.